annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

VTuner problemen sinds november

gdeprins
Nieuw

VTuner problemen sinds november

VTuner service werkt niet goed sinds november. Zelf heb ik een cmt-mx700ni waarop 80% van de zenders verdwenen zijn. De presets werkten al eerder niet erg goed. Sommige gebruikers melden dat de service helemaal niet meer bereikbaar is. Wordt hier echt werk van gemaakt bij Sony? Het is nu al bijna 2 maand dat de Internet radio service van vele Sony apparaten niet meer werkt.

 

28 ANTWOORDEN 28
profile.country.BE.title
patjepost
Lid

Nu is vtuner blijkbaar helemaal niet meer beschikbaar, en geen alternatief? Kan ik een update doen? Anders een andere internetradio , maar wel een dure oplossing

 
 
 
 
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sony VTuner nieuws

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
patjepost
Lid

Geen update , geen oplossing? Geen andere streamingdienst? Hopelijk komt er een oplossing

 
 
profile.country.NL.title
topmusic
Lid

Misschien een optie, Raspberry Pi kopen, hier kodi opzetten, de TuneIn plugin activeren, yatse op je mobiel installeren voor bediening Raspberry.

De audio-out kan je op je versterker aansluiten.

 

Succes.

profile.country.BE.title
patjepost
Lid

zal ik zeker eens bekijken, ik heb alleen geen smartphone, maar daar zal ook wel een oplossing voor zijn. Wat is kodi? Alvast bedankt voor de goede raad

 
 
profile.country.NL.title
topmusic
Lid

Kodi is de benaming voor de nieuwe XBMC (heette vroeger XBox Media Center) en toverd een Raspbery Pi om in een volledig media center, indien bediening via smartphone niet mogelijk is kan je ook een draadloos mini toestenbord gebruiken.

 

Er zijn in de handel complete Raspberry sets te koop waar je alleen nog maar geheugenkaart in hoeft te doen, kodi voorgeinstalleerd op een geheugenkaart, wifi usb en een draadloos toestenbord.

 

Ik gebruik zelf ook 2 Raspberry's voor internet-radio en bediening van mijn verlichting.

profile.country.BE.title
patjepost
Lid

Ok, dank je wel voor de informatie. Zal ik zeker bekijken

 
 
marc35
Ontdekker

Als Sony de vtuner service niet kan geven, waarom dan niet een webinterface, waar je een 20 tal zenders invult, zoals op bvb een terratec:

terratec webinterface

Daarmee is alles wat handelbaar...  En is het toestel veel duurzamer, het gaat mee tot de laatste mp3 of wma stream stilvalt 😉

Ik heb verschillende toestellen van Philips gehad, en zij zijn van vtuner verhuisd naar ... tunein.

Ik stuurde ook dit bericht naar vTuner:

Dear,

I have seen that the Sony CMT-MX700Ni is no longer supported.  I must say that I own several brands form all of these providers: tunein(Philips), reciva(pico), and also vtuner (terratec).

The service some of these providers give is PRECEDED by a localised advert, so that finally delivering the stream addresses get payed for..

Could you consider such a model?

I suppose some providers also have some own music streams, with ads, to help finance the whole system.

And by the way, there is an app for android, which makes that vtuner works for cheap phones, and you can even record streams.

I do not understand the rationale behind stopping the service for some appliances ...

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Er valt ook niet veel aan te snappen jammer genoeg. 

 

VTuner heeft zelf de functionaliteit ingetrokken. Ze hebben besloten de service niet meer aan te bieden.