annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

vTuner Stations verdwenen?

webferret
Ontdekker

vTuner Stations verdwenen?

Sinds 28-11-2014 zie ik dat een hele hoop zenders niet meer in de lijst op mijn CMT-MX700Ni voorkomen.

 

Ik had een aantal Classic Rock zenders in mijn Preset maar ineens krijg ik bij al die zenders (Arrow Classic Rock, City FM, Baars Classic Rock) de melding 'Cannot Play'.

 

Ik ben opnieuw gaan zoeken via  Location -> Netherlands -> Genre -> Classic Rock maar wat blijkt; Classic Rock als optie is gewoon weg! Dus ook de zenders die daaronder zitten zijn weg.

 

Kan iemand dit bevestigen?

 

Zelfs zoeken naar andere zenders levert niks op. Het lijkt wel alsof er een hele hoop zenders verdwenen zijn...

 

Op de site van vTuner zelf zie ik dat de zenders wel aangeboden worden en nu speel ik Arrow Classic Rock via een kabel (Audio In) af op mijn Sony radio. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling!

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

 

 

Welkom,

 

Helaas kan ik alleen maar bevestigen dat er "weer" problemen zijn met vTuner in Europa.

Link: vTuner-radioservice niet beschikbaar

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Is dit nog steeds een geval? 

Ik dacht dat het vTuner verhaal verholpen was en alles weer werkte? 

braafmanneke
Ontdekker

Hi,

Enige tijd terug werkte vTuner helemaal niet meer op sommige Sony modellen. Uiteindelijk is er een software update gekomen en werkte het weer.

 

De afgelopen weken merk ik dat sommige stations in mijn favorieten niet meer bereikbaar zijn. Als ik ze wil opzoeken in de lijst vindt ik ze ook niet meer terug.

 

Wij gebruiken dit als enigste radio in huis, en missen StuBru. Overstappen naar MNM dat doe ik niet!

Graag aktie, voor nieuwjaar zodat ik de tijdloze kan luisteren.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Lees net een bericht via Sony UK dat  vTuner mogelijk weer te gebruiken is.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
braafmanneke
Ontdekker

Juist getest en het werkt nog steeds niet. Begint wel triestig te worden hé! Nog altijd geen StuBru uit mijn SA-NS510

Ook de volgende stations zijn sinds november/december niet meer beschikbaar:

Radio 538

Radio Veronica

3FM, de overige 5 publieke omroepen zijn er wel gewoon?!

 

 

 

PeterFon
Ontdekker

Ik kan je vertellen dat NPO Radio 4 het ook niet meer doet.

 

Het antwoord van Sony op mijn vragen is: je moet het er maar mee doen. Het ligt aan vTuner. Oh ja, ze bedanken mij bij voorbaat voor mijn geduld.

 

vTuner reageert helemaal niet meer, hoeft ook niet, Sony is hun zakenpartner. Maar wat doet Sony?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dat is niet waar? 

 

Sommige apparaten hebben de volledige ondersteuning al terug en anderen gedeeltelijk. 
Sony is er nog steeds mee bezig. En ja het duurt lang.