annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Waar kan ik mdr-nc020 oordopjes krijgen?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
geenusername
Bezoeker

Waar kan ik mdr-nc020 oordopjes krijgen?

Ik heb een Sony nwz-x1050 walkman. Bij deze walkman waren mdr-nc020 oordopjes bijgeleverd. Deze oordopjes maken gebruik van noise canceling (NC). Hiervoor heb ik geen extra batterij nodig.

De oordopjes zijn helaas kapot gegaan en ik zou ze graag willen nabestellen. Alleen kan ik ze nergens vinden. Op internet niet, in winkels niet en bij Sony zelf niet! Dus mijn vraag is hoe kan ik aan deze oordopjes komen??

Ik heb al naar heel veel verschillende afdelingen gebeld bij Sony, maar daar kunnen ze de oordopjes niet leveren. Ze verwijzen me dan naar winkels. Ik heb het ook bij het servicepunt van MediaMarkt geprobeerd, maar daar kunnen ze ze ook niet nabestellen.

Het gaat er bij mij niet per se om dat ik dezelfde oordopjes krijg, maar andere oordopjes die ik heb gezien die NC ondersteunen, hebben een externe batterij nodig. Ik heb niks vergelijkbaars met de bijgeleverde oordopjes gevonden.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste geenusername,

Welkom op het Sony Forum,

Het klopt dat u niet zelf deze earpads niet als accessoires kunt bestellen, maar als onderdeel van de earphone MDR-NC20.

Dat diverse Sony dealers die bestelmogelijkheid wel hebben, zo ook de Media Markt vestigingen.

Ik denk dat het meer lastig is om de juiste parts te vinden, waardoor Media Markt u niet verder kon helpen.

De betreffende oordopjes zijn in drie maten verkrijgbaar en heten 'earbuds'

Partnummer 327284521 maat S

Partnummer 327284621 maat M

Partnummer 327284721 maat L

Rubber ring partnummer 269956402

De complete headphone MDR-NC20 bestaat ook als part en is dan compleet met de 3 maten earbuds en rubber ring onder partnummer A1565550A verkrijgbaar.

Op dit moment zijn al deze parts nog uit voorraad leverbaar, het is aan u om een keuze te maken en via uw dealer te bestellen.

Zij kunnen op basis van de partnummers u ook over de prijzen informeren.

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste geenusername,

Welkom op het Sony Forum,

Het klopt dat u niet zelf deze earpads niet als accessoires kunt bestellen, maar als onderdeel van de earphone MDR-NC20.

Dat diverse Sony dealers die bestelmogelijkheid wel hebben, zo ook de Media Markt vestigingen.

Ik denk dat het meer lastig is om de juiste parts te vinden, waardoor Media Markt u niet verder kon helpen.

De betreffende oordopjes zijn in drie maten verkrijgbaar en heten 'earbuds'

Partnummer 327284521 maat S

Partnummer 327284621 maat M

Partnummer 327284721 maat L

Rubber ring partnummer 269956402

De complete headphone MDR-NC20 bestaat ook als part en is dan compleet met de 3 maten earbuds en rubber ring onder partnummer A1565550A verkrijgbaar.

Op dit moment zijn al deze parts nog uit voorraad leverbaar, het is aan u om een keuze te maken en via uw dealer te bestellen.

Zij kunnen op basis van de partnummers u ook over de prijzen informeren.

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.nl_NL.title
geenusername
Bezoeker

Beste Hans,

Bedankt voor je reactie. Met oordopjes bedoel ik niet de rubberen ringetjes of 'hoesjes' (maat S, M of L). Ik bedoel echt de complete headphone MDR-NC020. Deze complete headphone zou ik graag willen bestellen maar ik kan ze echt nergens vinden. Ik ben dus al bij de Media Markt geweest en daar kunnen ze deze headphones niet nabestellen. Zou u specifiek kunnen zeggen bij welke dealers ik ze dan kan bestellen? Het liefst in de omgeving Rotterdam (NL).

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste geenusername,

De MDR-NC20 is niet (meer) als losse headphone onder die modelnaam te koop, maar nog wel als part bestelbaar via dealers die Sony parts kunnen bestellen, zoals de Sony dealers, zoals ook Media Markt in Rotterdam.

De complete headphone MDR-NC20 bestaat ook als part en is dan compleet met de 3 maten earbuds en rubber ring onder partnummer A1565550A verkrijgbaar.

Op dit moment is deze headphone onder dit partnummer nog uit voorraad leverbaar, het is aan u om een keuze te maken en via uw dealer te bestellen. Maak u dealer duidelijk dat het om een partsbestelling gaat en niet een bestelling van het verkoopprooduct MDR-NC20 en vermeld het partnummer aan de dealer.

Zij kunnen op basis van dit partnummer u ook over de prijzen informeren.

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker