annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WH-1000XM3 probleem na update firmware 4.1.1

profile.country.NL.title
Gijsph
Lid

WH-1000XM3 probleem na update firmware 4.1.1

Sinds de update naar firmware 4.1.1 is de kwaliteit van de noise cancelling flink achteruit gegaan.

NC staat in de app op maximaal. Geluiden die voor de update niet te horen waren, komen nu wel binnen.

Op de Duitse site staan hierover al meerdere berichten.

Zie als voor beeld: https://community.sony.de/t5/portable-audio/wh-1000xm3-issues-after-update-to-4-1-1/m-p/2563348#M585...

Wie heeft hier nog meer last van?

 

SONY: is er een mogelijkheid om terug te gaan naar versie 2.0.1 ?

70 ANTWOORDEN 70
profile.country.NL.title
JDynos
Lid

Weer 2 weken verder, al nieuws?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Bibi_Sony  schreef:

Beste,

 

In dit artikel staat beschreven hoe de noise-cancelling het beste aan jouw voorkeuren kan worden aangepast. De juiste instellingen zijn belangrijk voor een optimale noise-cancelling ervaring. Tevens zijn wij intern aan het onderzoeken waar de klachten in dit topic precies vandaan komen. 

 

https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00224928 

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

 

 


De mogelijk oplossing.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
JDynos
Lid

Ik en vele anderen hebben die procedure al meermaals uitgevoerd. Dit lost niets op. Dus nogmaals mijn vraag is er al wat nieuws te melden? 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Jammer dat vanuit jouw en vele anderen (jouw woorden) over de work-around van Bibi die blijkbaar niet de oplossing blijkt te zijn, er geen feedback van terugkomt dan zodat men erbij Sony verder mee aan de gang kan gaan.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
JDynos
Lid

Dat er geen feedback komt (jouw woorden) is niet waar. Check de andere Sony support fora, reddit, heads-fi etc etc maar. Sony ontkent het probleem, de support aanvragen welke wel in begandeling worden genomen worden vaak afgedaan met de door jou gequote oplossing, tevergeefs. Opgestuurde producten worden afgeserveerd met dat er geen probleem is gevonden. Communicatie en follow-up ontbreekt in ieder geval op frequente basis. Ik heb stille hoop dat de hoofdtelefoon welke hier door een lid is opgestuurd na hulp van bibi nog wat gaat opleveren. Maar zoals eerder gezegd blijft het angstvallig stil. Als Sony alleen maar de mogelijkheid geeft om terug te gaan naar fw versie 2.0 is het probleem opgelost voor diegenen die daar behoefte aan hebben. 

profile.country.NL.title
SimonHermans
Ontdekker

Helaas heb ik deze update ook uitgevoerd, direct merkte ik de vele malen mindere ANC. Met name stemgeluiden komen volledig door, alsof de ambient sound aanstaat. Meerdere vluchten gemaakt en ook motorgeluid komt door waar dit voorheen volledig stil was. Hoop dat Sony snel met wen oplossing komt anders stap ik over naar Bose. Moet niet zo moeilijk zijn om terug te gaan naar versie 2.0, welke fantastisch was. Kom op Sony... mensen wachten met smart op een oplossing. Volgende week zit ik 30+ uur in het vliegtuig, hopelijk met degelijke ANC

profile.country.US.title
ricklen
Lid


@SimonHermans wrote:

Helaas heb ik deze update ook uitgevoerd, direct merkte ik de vele malen mindere ANC. Met name stemgeluiden komen volledig door, alsof de ambient sound aanstaat. Meerdere vluchten gemaakt en ook motorgeluid komt door waar dit voorheen volledig stil was. Hoop dat Sony snel met wen oplossing komt anders stap ik over naar Bose. Moet niet zo moeilijk zijn om terug te gaan naar versie 2.0, welke fantastisch was. Kom op Sony... mensen wachten met smart op een oplossing. Volgende week zit ik 30+ uur in het vliegtuig, hopelijk met degelijke ANC


Ik heb dit probleem ook, er is een vrij groot topic UK op het engelse forum, hier ook geen vorderingen. Die van mij heb ik teruggestuurd omdat ik een klikkend / krakend geluid had in m'n linker oorschelp ben benieuwd of ik een nieuwe terug krijg, ook aangegeven dan ANC slechter is met de nieuwe update.

profile.country.NL.title
SimonHermans
Ontdekker

Hallo, 

 

Immiddels zijn er meerdere maanden verstreken, wanneer komt er een oplossing? 

Geef de mensen a.u.b. de keuze om de versie terug te zetten naar de eerdere versie. Deze werkte uitstekend.

 

Groet,

Simon 

profile.country.NL.title
JDynos
Lid

Denk dat je lang kunt wachten op antwoord Simon. Is er eigenlijk al iets bekend van de opgestuurde hoofdtelefoon van het forum lid? Ik kreeg wel mail dat ik de badge “betrokken” heb verdiend en de badge “my first Sony” :slight_smile:

profile.country.US.title
ricklen
Lid

Ik had hem teruggestuurd, ik krijg vandaag / morgen een nieuwe terug in de hoop dat in ieder geval het krakende geluid weg is. Daarnaast is het even kijken welke versie is van de software geïnstalleerd is op de koptelefoon.