annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony dsc-w530

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
erna007
Bezoeker

sony dsc-w530

Ben in het bezit van een sony dsc-w530.

met het handige meegeleverde programma kan ik keurig (met kabel) mijn foto's op mijn computer zetten.

Echter, ik heb ook filmpjes op de camera staan. Op de camera kan ik ze opnieuw afspelen/bekijken.

Downloaden op de computer lukt niet. Het programma ziet de filmpjes op de camera niet.

Gebruikershandleiding heb ik doorgelezen. De geheugenkaart heb ik opnieuw geformateerd. Het zou moeten werken...... dus niet.

Wie heeft dit ook bij de hand gehad, en wat is de oplossing?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Erna,

Ik raad u aan om de volgende update te installeren en dan alle mediabestanden te importeren (selecteren)

http://support.sony-europe.com/dime/downloads/downloads.aspx?site=odw_nl_NL&f=PMB&m=DSC-W530

Ik hoop dat dit gaat werken.

Groet,

Ghost

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Erna,

Als je naar de bijlage kijkt, zie je als je naar de instelingen van PMB (via extra boven aan te vinden) dan kunt u aanvinken hoe u de video's ook importeert.

Ik hoop dat u zo verder komt.

Vr.Gr.

Ghost.

profile.country.nl_NL.title
erna007
Bezoeker

Bedankt voor een reactie, helaas..... Alle instellingen staan zoals in de meegeleverde bijlage. Toch ziet het pmb programma mijn filmpjes niet.  Ik kan ze wel terug kijken op de camera.

Nog een suggestie?

Zou het aan het geheugenkaartje kunnen liggen?

groeten

Erna

profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Erna,

Ik raad u aan om de volgende update te installeren en dan alle mediabestanden te importeren (selecteren)

http://support.sony-europe.com/dime/downloads/downloads.aspx?site=odw_nl_NL&f=PMB&m=DSC-W530

Ik hoop dat dit gaat werken.

Groet,

Ghost

profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Hoi Erna,

Ik heb deze even doorgezet naar Sony zelf.

Mischien kunnen zij even een duidelijker beeld crieeren voor u.

Als u zich er weer in gaat verdiepen na de vakantie (overigens een hele fijne vakantie toegewenst) dan vraag ik u wel om te kijken wat er fout gaat en wat de foutmeldingen zijn met de update van de software op uw PC.

ik hoor het graag na de vakantie.

Greetz,

Ghost

profile.country.nl_NL.title
erna007
Bezoeker

Hoi Ghost

Bedankt voor het reageren.... De update heb ik gedownload.........helaas of ik ben te blond of sony/mijn camera heeft er gewoon ff geen zin in.

Natuurlijk kan ik wel leven zonder  filmpjes (had je maar een filmcamera moeten kopen) De camera is dan ook  beter geschikt om foto's te maken dan filmpjes. Maar ik blijf het vreemd vinden dat het niet werkt. Ik heb ook geprobeerd om het geheugen kaartjerechtstreeks in mijn computer te doen, maar het kaartje ziet de computer ook al niet. Misschien ligt het gewoon aan de computer (is 3 jaar oud)

Mijn iets oudere sony camera  dsc s930 zet overigens  filmpjes wel netjes op de computer. (via kabeltje en via de geheugenkaart)

Bedankt voor de info, voorlopig laat ik het hier ff bij. (wegens geplande vakantie) Na de vakantie ga ik me er opnieuw in verdiepen.

groeten

Erna

profile.country.nl_NL.title
kttheunissen
Bezoeker

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als Erna..

Mijn computer herkent de camera niet (ook DCS-W530)

Draai Win Vista Home met SP2

En hij kan de cam niet geinstalleerd krijgen..

Niet in Mass storage stand en niet in PTP/MTP stand

Alle updates (zowel Sony PMB en Windows updates) gedaan, maar de comp installeerd hem niet...

Graag kreeg ik ergens een USB-driver hiervoor, kan niets vinden en mijn camera raakt vol !

Groetjes Kit