annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Help!!

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
dolende
Bezoeker

Help!!

Mijn sony prs650 (nog geen jaar oud) doet niets meer. Resetten levert niets op.  Heeft tot nu toe zonder problemen gewerkt. Help!!!

Tags (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste A.J.

Als u hem ongeveer nu een 1.5 uur aan de computer aangesloten dat zal het scherm (tenminste bij mij gebeurde dat) verspringen naar USB connected ... ik denk dat het uw probleem oplost.

Laat uw ereader 1.5 uur minstens aangesloten aan uw PC en daarna veilig verwijderen en dan kunt u weer gebruik maken van de reader.

Zoniet dan is het beter om hem inderdaad even na te laten kijken bij de service partner van Sony.

Succes,

Groet,

The-Hat.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Dolende,

Betreffende uw vraag dat uw PRS-650 het niet meer doet heb ik wat vragen en daarbij wat tips:

Als u hem via de USB kabel in uw Laptop of PC doet, gaat er dan een lampje branden?

- Zoja; Oranje is dat hij aan de PC is gekoppeld en Rood is dat hij aan het opladen is, dan reageert hij nog wel.

- Zonee; dan reageert hij helemaal niet meer.

Als u hem aan zet gaat er dan een lampje branden en komt er een schermpje op?

- Zoja een lampje; Oranje dan koppelt u hem aan de PC voor een half uur ongeveer en zorgt u dat u hem via de computer/mac veilig verwijderd

- Zoja er komt een schermpje dan kunt u hem een harde reset geven zie de volgende link:

------

  1. Schakel de Reader Touch Edition(tm) (PRS-650) uit.
  2. Druk op de onderste rand van de Reader Touch Edition(tm) (PRS-650) op de RESET-knop met klein puntig voorwerp of een paperclip.
  3. Schakel de Reader Touch Edition(tm) (PRS-650) in.
  4. Zodra het scherm "Opening book..." (boek wordt geopend) toont , houdt u tegelijkertijd de volume knop + ingedrukt en de vorige pagina knop (<) tot er een reset all scherm in beeld komt

-------

Mocht dit allemaal geen baat hebben, dan raad ik u aan om of bij uw aankoop relatie de ereader ter reperatie aan te bieden of bij de Autorized Service Partner van Sony zelf deze ter reperatie aan te bieden.

Deze kunt u vinden op de onderstaande link:

http://support.sony-europe.com/repair/ASC/ASC.aspx?site=odw_nl_NL

Ik hoop dat u zo verder komt.

Succes,

Vriendelijke groet,

The-Hat

profile.country.nl_NL.title
dolende
Bezoeker

Dank voor Uw antwoord. Als ik de reader aan de pc aansluit branden er 2 (!) gele lampjes. De reader uitzetten gaat niet...hij staat vast op een bladzijde. De harde reset kan dus niet....helaas. Waarom branden er 2 lampjes.Is de accu kapot en is deze (zo ja) zelf te repareren?

Bij voorbaat mijn dank.

A.J.

profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste A.J.

Als u hem ongeveer nu een 1.5 uur aan de computer aangesloten dat zal het scherm (tenminste bij mij gebeurde dat) verspringen naar USB connected ... ik denk dat het uw probleem oplost.

Laat uw ereader 1.5 uur minstens aangesloten aan uw PC en daarna veilig verwijderen en dan kunt u weer gebruik maken van de reader.

Zoniet dan is het beter om hem inderdaad even na te laten kijken bij de service partner van Sony.

Succes,

Groet,

The-Hat.