annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kan ik alleen Calibre gebruiken zonder die "Reader for PC"? Mijn boeken staan nu dubbel op de Reader.

profile.country.nl_NL.title
rocker7
Bezoeker

Kan ik alleen Calibre gebruiken zonder die "Reader for PC"? Mijn boeken staan nu dubbel op de Reader.

Als ik mijn Reader aansluit op de pc gaat de Reader for PC meteen sychroniseren.Ik heb mijn boeken allemaal in Calibre staan en maar een paar in die Reader for PC.Met het sychroniseren pakt hij al de boeken die daar niet in staan maar wel in Calibre mee, zodat alles dubbel op de reader staat.

Kan ik niet alleen Calibre gebruiken zonder die Reader for PC? Kan ik die dan de-installeren of werkt de Reader niet zonder dat programma? Het kost nu veel tijd om al de dubbele boeken er af te gooien en iedere keer als ik de reader op de pc aansluit de "reader for pc" te annuleren.

Graag antwoord, ik word hier echt hoorndol van.

Alvast bedankt.

groeten

rocker7

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
Dappere-Dodo
Bezoeker

Ja, dat kan.

Ik gebruik Reader for PC allang niet meer en heb deze software van mijn PC verwijderd.

profile.country.nl_NL.title
Erdna101
Bezoeker

Het is jammer dat Reader for PC zo krakkemikkig werkt, waarom kan Calibre wel goed met de Sony reader omgaan en heb je met Reader for PC constant problemen? Wellicht kan de forumbeheerder hier iets zinnigs over zeggen.