annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Synchronisatie problemen

profile.country.nl_NL.title
NachtW8
Bezoeker

Synchronisatie problemen

Bij de laatste bestelling van een e-book bij Bol, kreeg ik bij het nieuwe boek de melding "pagina fout" op mijn e-reader. Het boek kon ik wel openen in readerlibrary. Na heel veel mailverkeer en telefoontjes kreeg ik als laatste oplossing het downloaden van een nieuw programma van Sony : Reader voor PC. Bij de eerste keer synchroniseren, zijn een aantal boeken dubbel op mijn reader gekomen en een aantal staan niet in de bibliotheek op mijn pc. Het vervelende is dat met het nieuwe programma synchroniseren nu niet meer lukt. De pc loopt dan vast. Ik heb een back-up van ReaderLibrary op een andere pc staan en daar lukt synchroniseren nu ook niet meer mee. Bol en Sony hebben geen oplossing en ik weet niet meer wat ik nu eigenlijk met mijn e-reader moet.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
Dappere-Dodo
Bezoeker

Ik gebruik Reader for PC software niet meer, maar Calibre.

Daarnaast kun je, als je Windows gebruikt, de verkenner gebruiken om rechtstreeks op de mappen van je eReader te werken.

profile.country.nl_NL.title
NachtW8
Bezoeker

Dank je ga ik proberen

profile.country.nl_NL.title
Erdna101
Bezoeker

Het is typisch dat ik in dit forum alleen maar meldingen tegenkom van problemen in de interactie van de e-reader PRS T1 en reader for pc. Heeft Sony nog plannen om dit probleem serieus aan te pakken en een werkend programma te schrijven? Het is echt hopeloos!

Natuurlijk kan je Calibre gebruiken, dat is een fabuleus programma, maar een organisatie als Sony kan zich daarmee toch niet uit de voeten maken.

Reader for PC loopt meestal vast, ziet de e-reader meestal niet, synchroniseert meestal niet, conclusie hopeloos.