annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

kantelen van scherm

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
eejeevee
Bezoeker

kantelen van scherm

Hallo beste mensen, hebben jullie misschien een oplossing. Ik heb mijn scherm van mijn PRS T1 gekanteld in de weergave persoonlijke instellingen en krijg hem niet meer terug. Als ik op het originele instelling druk, reageert het scherm niet.

Message was edited by: eejeevee

Message was edited by: eejeevee

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
maharin15
Bezoeker

Ik heb inmiddels een reactie van Sony terug. Zij adviseren de reader te resetten middels de resetknop aan de onderkant van het apparaat. Na dit gedaan te hebben is het boek hierna weer verticaal. Let wel op bij het resetten: na het indrukken van de resetknop lijkt er niets te gebeuren. Dit komt door het elnk scherm. Na het indrukken van de resetknop moet je de aan/uit knop indrukken waarna de reader weer opnieuw opstart.

Helaas werd er in de reactie van Sony niet vermeld of deze softwarefout wordt verholpen. Hiervoor heb ik Sony dan ook om een reactie gevraagd of dit wel of niet gaat gebeuren. In afwachting dus...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_NL.title
maharin15
Bezoeker

@eejeevee

Ook ik heb problemen met het "kantelen" van de tekst van mijn PRS-T1. Na het "kantelen", de reader noemt dit "Op liggende breedte toepassen", lukt het wel om te veranderen naar "2-kolommen indeling" of  "3-kolommen indeling". Maar naar "Origineel" wil niet. Ik heb het betreffende boek van de reader verwijdert en er opnieuw opgezet.

Ik heb 23 oktober 2011 een bericht gestuurd naar Sony maar tot nu toe nog geen reactie. Dus nog even afwachten wat Sony hier aan gaat doen. Indien er meer mensen met dit probleem zijn dan raad ik hun aan Sony hiervan op de hoogte te stellen. Hoe meer meldingen, hoe meer kans dat er een oplossing voor komt.

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Thank you for posting on the Sony Forum.

  In an effort to give a quick and correct answer to your question, one of the forums experts has escalated your post to our Technical Support team, who will provide them with the information required as quickly as possible.

You can expect one of the forum experts to get back to you with the answer very soon.

Best regards

The Sony Massive

profile.country.nl_NL.title
maharin15
Bezoeker

Ik heb inmiddels een reactie van Sony terug. Zij adviseren de reader te resetten middels de resetknop aan de onderkant van het apparaat. Na dit gedaan te hebben is het boek hierna weer verticaal. Let wel op bij het resetten: na het indrukken van de resetknop lijkt er niets te gebeuren. Dit komt door het elnk scherm. Na het indrukken van de resetknop moet je de aan/uit knop indrukken waarna de reader weer opnieuw opstart.

Helaas werd er in de reactie van Sony niet vermeld of deze softwarefout wordt verholpen. Hiervoor heb ik Sony dan ook om een reactie gevraagd of dit wel of niet gaat gebeuren. In afwachting dus...

profile.country.nl_NL.title
Undercoversony
Bezoeker

Ik kan helaas melden dat Sony dit probleem nog niet verholpen heeft bij de readers die op dit moment worden aangeschaft. Ik heb de mijne vandaag binnen gekregen en deze kent dit probleem nog steeds. Ik kan me over dit soort zaken tamelijk kwaad maken. Want test Sony de eigen reader soms helemaal niet?! Of is het met producten al hetzelfde als met games, dat eerst halve niet-functionele beta-versies worden uitgebracht en dat de consument het voor een hoge prijs mag uitzoeken en maar mag afwachten of de problemen ooit nog verholpen gaan worden? :angry:

profile.country.nl_NL.title
Jimmol
Bezoeker

Ik heb ook hetzelfde probleem maar het is eenvoudig op te lossen:

Neem de keuze "MEER" en selecteer "ORIENTATIE"', bij mij is daarna het probleem opgelost.

Succes:smileyshocked: