annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Problemen met ContentManager in PRS-T1

profile.country.nl_NL.title
Alexandria
Bezoeker

Problemen met ContentManager in PRS-T1

Als ik door de boekenlijst blader, dan krijg ik telkens de melding: Helaas! Activiteit ContentManager (in toepassing ContentManager) reageert niet. Vervolgens keert de reader terug naar het startscherm.

Is daar iets aan te doen? (Ik heb gisteren een firmware update gedaan, dus dat helpt niet).

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
Gerrievb
Bezoeker

Ik heb hetzelfde probleem met de PRS-T1, firmware is up-to-date ... geen oplossing voorhanden 😞

profile.country.nl_NL.title
Dappere-Dodo
Bezoeker

Blijkbaar is 1 of meer boeken corrupt, zie onderstaande link:

http://www.mobileread.com/forums/showthread.php?t=158891

profile.country.nl_NL.title
Alexandria
Bezoeker

De boeken zèlf geven geen problemen, en ze zijn ook goed te lezen op de bebook club.

En wat ook interessant is: ik kom telkens één pagina verder in de boekenlijst, voordat de ContentManager de lier in de wilgen hangt. Volgens mij kan de PRS-T1 gewoon niet zo heel veel boeken aan. Wat wel de vraag doet rijzen waarom hij een slot heeft voor een 32 gieg kaart...

profile.country.nl_NL.title
Dappere-Dodo
Bezoeker

De software van Bebook zal ongetwijfeld anders zijn dan van de PRS-T1.

Kom je steeds verder in de boekenlijst zonder iets aan de inhoud van het geheugen te hebben gewijzigd?

Op het ingebouwde geheugen past al meer dan 1000 Boeken, het zou een slecht programma ontwerp zijn indien een factor 16 van het interne geheugen (32Gb) een probleem geeft.

Volgens de link, in mijn vorige antwoord, kun je met Calibre alle boeken valideren.

Als Calibre een melding geeft weet je waar het probleem zit.

Calibre software is gratis, ik gebruik deze software in plaats van de Sony Reader fot PC.