annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PRS-T1 Freeze

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Saskiamo
Bezoeker

PRS-T1 Freeze

Sinds zaterdag heb ik de PRS-T1 ereader. Gekocht bij Saturn in Hoofddorp.

Ik ben niet onbekend met een ereader, want ik heb 1 1/2 jaar de Cybook Upus gehad van Bookeen, helaas ging ik daar op staan en dat overleven ze niet.

Dus een nieuwe, maar deze van Sony, loopt steeds vast, vanaf het moment dat ik hem uit de doos heb gehaald afgelopen zaterdag. Dus zónder dat ik er al boeken op had gezet. Het enige wat dan hielp was resetten. Ik heb wat rond gezocht op internet en de update gedaan en toen deed hij het weer even. Maar vandaag moest hij weer geresset en opnieuw datum en tijd invoeren.

Ik heb Saturn gebeld en deze willen hem opsturen voor mij, waar ik het niet mee eens ben want ik heb hem 2 dagen....(waarom niet een ander??) Maar mijn vraag is, heeft iemand tips?? Gaat Sony hem maken (of blijft dit probleem??) Weet iemand of saturn verpicht is om hem of terug te nemen of een andere moet aanbieden??

Wie-o-wie kan mij helpen??

Ps als ik hem op laat sturen ben ik hem ruim 3 weken kwijt (zegt Saturn...)

Bedankt alvast!!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Saskiamo
Bezoeker

Hallo The Hat

Bedankt voor je tip! Ik had deze site ook al gevonden. Ik ben zojuist bij Saturn geweest en na lang praten hebben ze mij uiteindelijk toch een nieuwe gegeven! Bedankt saturn!!! Hopelijk doet deze het wel goed, hij is m nu aan het updaten. Spannend! 🙂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Hi Saskia,


Als je de reader al een paar keer hebt gereset en met Saturn hebt gebeld en ze willen hem niet innemen en je verder helpen.

Wil ik je graag verwijzen naar de volgende link;

http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur


Hier vind u uw rechten ed.

Want zover ik weet moet een winkel het product omruilen zodra het nog een week a 2 weken oud is.


Succes.


Groet,

The Hat

profile.country.nl_NL.title
Saskiamo
Bezoeker

Hallo The Hat

Bedankt voor je tip! Ik had deze site ook al gevonden. Ik ben zojuist bij Saturn geweest en na lang praten hebben ze mij uiteindelijk toch een nieuwe gegeven! Bedankt saturn!!! Hopelijk doet deze het wel goed, hij is m nu aan het updaten. Spannend! 🙂