Deel jouw ervaring!
Wanneer de reader met usb wordt aangesloten op de PC herkent de PC-Reader de reader niet.
De explorer van Windows XP ziet alleen de drive SETTINGS.
De menuoptie Instellingen - Over - Informatie apparaat geeft de foutmelding "De toepassing Instellingen is onverwachts gestopt."
Kan iemand mij zeggen wat er fout is, en hoe dit kan worden hersteld?
Message was edited by: Quintus5
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor de suggesties.
Ik heb de "factory reset" uitgevoerd. Ook daarna werd hij niet herkend door de PC-Reader software.
Ik ga er vanuit dat de problemen niet worden veroorzaakt door verkeerde instellingen of verkeerd gebruik, maar dat het apparaat niet goed functioneert.
Ik zal hem terugbrengen naar de leverancier.
Gr. Quintus.
Beste Quintus5,
Ik heb een aantal vragen voor je:
1. Heeft het eerder wel gewerkt?
2. Zoja weet je vanaf welk punt het niet meer werkte?
3. Wat is daarna geinstalleerd?
4. Heeft u al een herstelpunt geprobeerd voor het punt dat hij het niet meer deed?
5. Heeft u de software al geupdate van de de Reader of de software op uw PC?
[http://www.sony.nl/support/nl/product/PRS-T1/updates]
Ik hoor het graag allemaal?
Gr. The Hat
Bedankt voor de reactie.
Hij heeft tot een paar maanden terug normaal gefunctioneerd (synchroniseren boeken, update software).
Daarna begon hij kuren te vertonen. Vorige week probeerde ik er een nieuw boek op te zetten, maar werd hij niet meer herkend door de PC (ik heb nog een andere PRS-T1 en die werkt normaal, en wordt ook door de PC herkend). Ik heb hem uit geschakeld, en gereset, maar dat heeft geen effect. De software PC-Reader werd een nieuwe versie geïnstalleerd.
Ik heb geen idee wat een herstelpunt is.
Gr. Quintus
Beste Quintus,
Hier misschien wat oplossingen;
--------------------------------------------------------------------
The Reader is not recognized by the computer or the Reader software.
If none of the above solves the problem, reset the Reader.
I cannot turn on the Reader.
Difficulties in turning on the Reader may be due to the battery being fully discharged or moisture condensation.
If the battery is fully discharged, charge the battery by connecting to the USB port on a computer and allow the battery to fully charge. If the battery is completely discharged, although charging is in progress (charge indicator lights up in red), the Reader will not turn on. Leave the Reader connected to the computer as it may take up to 5 minutes for the battery to be charged enough to turn on.
Moisture condensation can be caused by moving the Reader between temperature extremes or if the Reader has come in direct contact with moisture. Allow the Reader to sit for a few hours before attempting to turn it back on.
Sony PRS T1 Factory Reset
How to reset the Sony PRS T1 to factory default settings.
Ik hoop dat je hier verder mee kunt.
Ik hoor graag of het werkt.
Gr. The-Hat
Bedankt voor de suggesties.
Ik heb de "factory reset" uitgevoerd. Ook daarna werd hij niet herkend door de PC-Reader software.
Ik ga er vanuit dat de problemen niet worden veroorzaakt door verkeerde instellingen of verkeerd gebruik, maar dat het apparaat niet goed functioneert.
Ik zal hem terugbrengen naar de leverancier.
Gr. Quintus.