annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PRS-T1 niet uit te schakelen

profile.country.nl_NL.title
JaapDT
Bezoeker

PRS-T1 niet uit te schakelen

Reading longer than five hours is not possible since the battery has to be charged again. Since I not always have a wall contact availbale and discharging my laptop is no option. Therefore I try to shut down the PRS-T1 itself. Only selecting ‘settings’ causes to go to a complete dark page of which no return or selecting is possible. Now the same proble occurred before the update of last November. Who can help?

By the way  a new laptop causes books bought not able to read again. Option to buy them again or use an illegal version. (download twice is more expensive than buying a hard cover.)

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Denk dat je je vraag beter gewoon in het Nederlands kunt stellen. Hier is geen chocola van te maken en dit is bovendien een Nederlandstalig forum

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste JaapDT,

Welkom bij Sony Forum. Dit is een Nederlandstalig forum dus in het Nederlands

schrijven wordt aangeraden, zodat de andere gebruikers makkelijker kunnen

helpen. Schrijft u liever in het Engels, dan kunt u het Engelstalige forum

vinden, door boven aan het scherm de Nederlandse vlag te veranderen door eenmaal

op te klkken en de Britse vlag te kiezen uit het menu.

met vriendelijke groet,

-Tycho-

Forum Moderator

Dear JaapDT

Welcome to Sony Forum! This is a Dutch language forum so it is prefered you post in Dutch,

so the forum users can help you more easily. If you prefer to write in English,

please find the UK forum by clicking on the Dutch flag on top of the screen and

choose the British flag from the menu.

Kind Regards,

-Tycho-

Forum Moderator

profile.country.nl_NL.title
JaapDT
Bezoeker

Geweldig wat een antwoord. Mijn probleem is dat de batterij na een vier uur leeg is en dit niet klopt met de opgaaf. Ten tweede is het probleem dat ik de eReader niet uit kan zetten daar bij de selectie een zwart scherm verschijnt en gezien de leters ook zwart zijn valt er niet te lezen. Nu heb ik de laatste update op de reader gezet im  dehoop dat dit het probleem zou verhelpen maar helaas is dat niet het geval. Bij de aanschaf van een nieuwe laptop doet zich een tweede fenomeen zich voor:  Ik heb een boek dat als titel heeft Congo en is geschreven door een Belg en van vrij recente datum. Nu heb ik een andere reader en een nieuwe laptop. Dit boek, waarvan de hardcopy nu net zo duur is als de ereader versie kan ik niet meer laden. Het komt er eigenlijk op neer dat gekochte eboeken je 'e'en keer op een laptop kan laden en daarna niet meer. Terwijl ik een boekenkast in huis kan vervangen en nog steeds mijn boeken heb. Maar met eboeken werkt dat niet. Het komt er dus op neer dat ebooks op termijn vele malen duurder is. Tenzij je ze illegaal download maar daar ben ik geen voorstander van want dat ia zoiets als boeken stelen uit een boekhandel. een eehl verhaal om een antwoord te krijgen op de vraag hoe krijg ik het boek Congo weer beschikbaar.