annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Reader for PC software crasht bij openen sommige boeken

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
LogoLord
Bezoeker

Reader for PC software crasht bij openen sommige boeken

Ik heb sinds enkele dagen een sony PRS-T2 aangeschaft. Wanneer ik een bepaald boek (dat ik bij bol.com aangekocht heb) wil lezen via de software "Reader for PC" krijg ik de foutmelding "Reader for PC werkt niet meer..." (Windows 7). Het programma sluit vervolgens af.

Met andere ebooks heb ik dat probleem niet. Alle boeken zijn ook leesbaar op de ereader. Het hoger vermelde boek is wel te lezen via andere software op mijn laptop, zoals Adobe Digital Editions of Calibre.

Zijn er andere forumleden met dezelfde ervaringen? Bestaat er hier een oplossing voor?

Message was edited by: LogoLord

Tags (2)
12 ANTWOORDEN 12
profile.country.nl_NL.title
Wilga73
Bezoeker

Beste Hans (en collega's),

Ik ben sinds eind oktober eigenaar van een PRS-T2 met Reader for PC software. Het werkte als een zonnetje tot vorige maand. Ik kan niet zeggen of het door een bepaald boek komt, maar ik ervaar dezelfde problemen als LogoLord. Ik heb bij alles de meest recente update geinstalleerd, maar het helpt helaas niet. Ook heb ik de Reader for PC software opnieuw geinstalleerd, maar geen succes. Is er een oplossing?

Met vriendelijke groet,

Wilga73

profile.country.NL.title
roben008
Lid

Het is al heel vaak gezegd in dit draadje: Reader for PC is een drama. Weg ermee en Calibre gebruiken. Is gratis te downloaden, werkt als een zonnetje en biedt veel meer mogelijkheden!

profile.country.nl_NL.title
Droppel
Bezoeker

Inderdaad. Reader for PC krijg ik niet op mijn pc. Kan het downloaden, word geinstalleert en dat is alles. Als ik het aanklik om te openen kan ik wachten tot ik 185 jr. ben, want het gaat echt niet. Een hopeloos programma.

Waarom kan ik het niet openen na installatie ? Ik heb al van alles geprobeert maar niets lukt. Volgens de helpdesk van Sony ligt het aan mijn pc. gelukkig een Sony Vaio. Ook alle verkrijgbare downloads en updates van Windows 7 geinstalleert. Maar Reader for PC is niet werkend te krijgen. Mensen laat Sony links liggen en neem Calibre, perfect, geen gezeur en werkt altijd en naar behoren.  Misschien iets voor de "tegneuzen" van Sony om iets van te leren.