annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Reader for PC

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
sailorws
Bezoeker

Reader for PC

Met erg veel moeite en vooral niet te veel tegelijk heb ik 900 boeken in dit programma gekregen.Daarna probeer ik te synchroniseren. Programma begeeft het. Op nieuw installeren of herstellen helpt niet.Ben bang dat ik alle boeken weer moet verwijderen. Met kleinere aantallen steeds naar reader synchroniseren kan niet want dan zijn de vorige weer weg. Je kunt dus niet aanvullen.

Ik wil er 2500 op mijn reader hebben maar dit gaat zo niet lukken.

Wie weet raad??

Heb overigens op de reader nog geen fouten kunnen vinden wel wat zaken die niet prettig zijn.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Het is niet aan te raden om zoveel titels op de E-Reader te plaatsen, het inlezen van alle titels zal meer tijd in beslag nemen en het zal de werking van het apparaat niet ten goede komen.

Het is aan te raden om gebruik te maken van de bijgeleverde software en zodoende op uw computer een Digitale Boekenkast aan te maken en vanuit daar boeken per 10 of mischien 25 in te laden. Dit scheelt een hoop opstart tijd voor uw apparaat en u zult hiermee ook meer leesplezier uit uw PRS-T1 halen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Het is niet aan te raden om zoveel titels op de E-Reader te plaatsen, het inlezen van alle titels zal meer tijd in beslag nemen en het zal de werking van het apparaat niet ten goede komen.

Het is aan te raden om gebruik te maken van de bijgeleverde software en zodoende op uw computer een Digitale Boekenkast aan te maken en vanuit daar boeken per 10 of mischien 25 in te laden. Dit scheelt een hoop opstart tijd voor uw apparaat en u zult hiermee ook meer leesplezier uit uw PRS-T1 halen.