annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

boeken overzetten van de ene reader naar de andere

profile.country.nl_NL.title
redejo
Bezoeker

boeken overzetten van de ene reader naar de andere

Beiden hebben we een Sony 350 e reader. Nu heeft ijn man al boeken erop gezet en ik wil nu deze boeken op die mijne zetten. Dat lukt niet. Het boek staat wel in de bibliotheek maar ik kan het in de reader niet opneen. "U heeft geen digitaal rechtenbeheer" staat in het scherm. De boeken van mijn man zijn echter maar 1 keer gedownload naar zijn reader. Wat doen we fout. Zijn laptop is Windows en daar is zijn reader op aangesloten en de mijne is Vista en daar heb ik mijn reader op geactiveerd. De gekochte boeken via BOL zijn ouder dan 14 dagen. Wie kan mij helpen?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
mostertpot
Bezoeker

Tot voor een uurtje geleden zat ik ook met hetzelfde probleem. Maar de oplossing heb ik gevonden in Adobe Digital Editions.  Op de een of andere wijze zijn al mijn downloads van Bol in steeds andere bestanden gekomen, soms zelfs onvindbaar. Of ze stonden 5 keer in mijn e-reader.

Door nu aan de slag te gaan met het programma van Adobe heb ik de oplossing gevonden:

Door vanuit alle bestanden mijn e-books te downloaden naar een map in de bibliotheek en daarbinnen alle dubbele exemplaren weer te verweideren, had ik eindelijk mijn collectie in één map. Hierna heb ik eerst mijn 300 aangesloten en daaruit nog gehaald wat ik nog niet in de nieuwe adobemap had, vervolgens heb ik de 350 aangesloten en alles vanuit de adobe map in de 350 geplaatst en opnieuw dubbele verwijderd. Nu waren ook alle boeken te openen.

Notabene na het aansluiten op mijn pc van de readers, heb ik Reader Library afgesloten.

Succes.

profile.country.nl_NL.title
redejo
Bezoeker

Mooi, het is bijna weekend, ik print jouw tip uit en ga ermee aan de slag. Bestaat er eigenlijk ook een community waar je je extra downloads mee kunt wisselen? Dan hoeven we ze niet steeds zo duur te kopen...

groet Renate

profile.country.nl_NL.title
redejo
Bezoeker

Hoi,

ik ben bij een vriend geweest die heeel veel van internet weet. Het geheel heeft te maken met het feit dat wij thuis elke e reader op de eigen laptop hebben aangemeld. Nu valt er met die gekochte boeken niets meer te doen.

Verder is E readeren ideaal. We hebben de pocket uitvoering. 1/2 uur gewacht in de rij van het Alhambra, gezellig gelezen, je pikt echter veel makkelijker de vrije momenten op.

groet Renate

profile.country.nl_NL.title
elineverheul
Bezoeker

Kunnen jullie misschien aangeven op welke sites Nederlandse boeken legaal zijn te downloaden?

Alvast bedankt!

Bericht aangepast: het delen van of verzoeken om websites voor illegale downloads is op dit forum niet toegestaan.

Message was edited by: -Tycho-