annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SONY PRS 650

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
AsbjornX
Bezoeker

SONY PRS 650

Weet iemand of de PRS 650 Reader nog zal kunnen besteld worden?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Met betrekking tot de vraag of de PRS-650 op korte termijn weer leverbaar gaat worden kan ik het volgende met u delen.

Helaas zijn wij niet in staat om aan de vraag van de PRS serie te voldoen. Op dit moment is er geen voorraad leverbaar en is er tevens geen winkel welke dit product kan bieden.

Er zijn na de problemen enkele maanden geleden in Azie voor ons ook problemen ontstaan met betrekking tot de fabricatie van dit type E-Reader.

Helaas hebben wij vanuit de CiC dan ook geen datum wanneer deze wel weer beschikbaar komt.

Het is aan te raden de Sony Website in de gaten te houden met betrekking tot meer informatie over de PRS serie.

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony Medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.nl_NL.title
rulesz
Bezoeker

Daar ben ik ook in geinteresseerd.

Ter aanvulling: ik kan hem zowel op de Sony-site als bij Dixons en Dynabite niet meer verkrijgen (ook niet bij de winkels die er 1 op voorraad lijken te hebben).

Weet iemand of en wanneer hij weer geleverd gaat worden?

profile.country.nl_NL.title
nightie
Bezoeker

Inderdaad, nergens meer te krijgen :slight_frown:

Mijn vriend had er een besteld in juni en ik had even afgewacht hoe hij zou bevallen, voor ik er ook een ging bestellen. Die van hem is toen met een kleine vertraging gewoon geleverd en hij was (en is) er razend enthousiast over, dus besloot ik er ook een te bestellen bij hetzelfde bedrijf. 11 juli jl. besteld, in eerste instantie ruim een week levertijd, naderhand levering uitgesteld tot eind augustus en van de week dus mail dat hij niet meer leverbaar is.

Ik dácht er eentje te pakken te hebben, gisteravond via de site van Dixons besteld en helemaal blij, maar reisde tevergeefs naar Dixons in Haarlem vandaag - daar aangekomen bleek dat de winkel verbouwd wordt en dus gesloten is. Bellen naar het in de orderbevestigingsmail van Dixons vermelde nummer had ook geen zin, want ondanks het feit dat daarin staat dat ze op werkdagen tot 21:00 uur voor je klaar zitten, krijg je om 18:45 uur de melding dat ze gesloten zijn. Ik word er niet vrolijk van...

Kom op, Sony, zorg er alsjeblieft voor dat de PRS-650 op korte termijn weer geleverd kan worden, ik denk zomaar dat jullie daar veel mensen een plezier mee zullen doen!

profile.country.nl_NL.title
ashoff
Ontdekker

Hier nog iemand die met smart zit te wachten op de 650. Heb de helpdesk van Sony gebeld, maar daar zat iemand, die zei dat in het 'najaar' een nieuwe versie op de markt zou komen. Toen ik zei dat dat een rekbaar begrip was, zei hij dat hij er ook niets aan kon doen. Slechte service, Sony!!!

profile.country.nl_NL.title
rulesz
Bezoeker

Is hier misschien ook iemand van Sony die helderheid kan verschaffen over de (toekomstige) beschikbaarheid van de PRS 650? Zou bijzonder gewaardeerd worden.

profile.country.nl_NL.title
cathy1653
Bezoeker

Ook ik ben al tijden op zoek naar de sony 650.Waarom komt Sony niet zelf met een antwoord op onze vraag

profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Met betrekking tot de vraag of de PRS-650 op korte termijn weer leverbaar gaat worden kan ik het volgende met u delen.

Helaas zijn wij niet in staat om aan de vraag van de PRS serie te voldoen. Op dit moment is er geen voorraad leverbaar en is er tevens geen winkel welke dit product kan bieden.

Er zijn na de problemen enkele maanden geleden in Azie voor ons ook problemen ontstaan met betrekking tot de fabricatie van dit type E-Reader.

Helaas hebben wij vanuit de CiC dan ook geen datum wanneer deze wel weer beschikbaar komt.

Het is aan te raden de Sony Website in de gaten te houden met betrekking tot meer informatie over de PRS serie.

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony Medewerker

profile.country.nl_NL.title
rulesz
Bezoeker

Hartelijk dank voor de reactie. Weten we in ieder geval hoe het er momenteel voor staat.

profile.country.nl_NL.title
B.Rav.
Bezoeker

Misschien nog een idee om aan een Prs650 te komen: via, via heeft iemand deze reader voor mij onlangs (eind augustus '11) bij Waterstone-online in UK gekocht en die vv naar mij opgestuurd. Prijs was ietsje lager, maar door porti kwam dat allemaal op het zelfde neer.