annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony PRS-T2N Reader Limited Edition bol.com

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Marlleen
Bezoeker

Sony PRS-T2N Reader Limited Edition bol.com

Beste,

Op de site van bol.com wordt op dit moment de Sony Reader Limited Edition PRS-T2N.

Ik heb contact gehad met bol.com, die wist het verschil niet met de PRS-T2, ook de helpdesk van Sony kon hier niks over vertellen. De beschrijving van de T2N en die van de T2 komt overeen.

Iemand enig idee of er wel een verschil is behalve de prijs?

Alvast bedankt!

Tags (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
pmg-pmg
Bezoeker

De prs-t2n is de Nederlandse versie, dus alleen Nederlandse menu's en "Nederlandse" (Nederlands-Engels en Engels-Nederlands) woordenboeken. Helaas geen Nederlands (verklarend) woordenboek, maar die zit op de standaard prs-2t ook niet. (Stom hè?).

Suggestie: zelf een pdf versie erop zetten en dan "Zoeken" gebruiken. Waar een wil is, is een omweg...

Verder zit er de laatste versie van Reader op (na aansluiten aan pc). En WiFi.

En een Nederlandse prijs...;-)

Message was edited by: pmg-pmg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.nl_NL.title
Gusmos
Bezoeker

Hoi Marlleen,


Toevallig probeer ik dit ook uit te vinden.

Bol.com biedt beiden aan: PRS-2T en PRS-2TN.

De gegeven omschrijvingen stemmen exact overeen.

Echter als je de product specificaties naast elkaar legt dan valt op dat bij de PRS-2TN niet staat op gesomd dat deze WiFi heeft.

Ik vermoed dus dat dit het verschil is.


Groeten,

Gert







profile.country.nl_NL.title
cathard
Bezoeker

Op de site van Bolcom staat dat het enige verschil is dat de Limited Edition alleen maar een Nederlands menu heeft en verder hetzelfde is als de PRS-T2

"De Limited Edition heeft alleen Nederlandse menuinstellingen en verder alle functionaliteiten die je van een Sony Reader mag verwachten"


groeten,

Cathy

profile.country.nl_NL.title
dkruijmel
Bezoeker

Hi Cathy,

Ik heb er een gekocht de PRS-T2N. Mijn vrouw heeft een PRS-T2. Is dus makkelijk vegelijken. Naar de menu instelling heb ik niet gekeken, vond ikniet belangrijk. Wat er niet op zit is een aansluiting voor een hoofdtelefoon. Bij de software kan je wel (op je PC) muziek zetten maar is op de reader niet terug te vinden. Logisch want het is niet af te spelen. VErder heb ik kiets kunnen ontdekken.

Groeten,

dkruijmel

Message was edited by: -Tycho-

persoonlijke informatie verwijderd

profile.country.nl_NL.title
dkruijmel
Bezoeker

HIj heeft trouwens wel WiFi.


Groeten, dkruijmel

Message was edited by: -Tycho-

profile.country.nl_NL.title
Rikkie010
Bezoeker

Beste dkruijmel,

Is het geheugen ook wel uitbreidbaar zoals bij de normale versie van de prs-t2?

Hoor graag, bedankt!

Groeten,

Rik

Message was edited by: -Tycho-

persoonlijke informatie verwijderd

profile.country.nl_BE.title
Arjazo
Bezoeker

Heeft maar 2 woordenboeken : ned-engels en engels- ned van van dale...enkel ned menu, dus geen engels-engels, engels-frans en engels-italiaans

profile.country.nl_NL.title
pmg-pmg
Bezoeker

De prs-t2n is de Nederlandse versie, dus alleen Nederlandse menu's en "Nederlandse" (Nederlands-Engels en Engels-Nederlands) woordenboeken. Helaas geen Nederlands (verklarend) woordenboek, maar die zit op de standaard prs-2t ook niet. (Stom hè?).

Suggestie: zelf een pdf versie erop zetten en dan "Zoeken" gebruiken. Waar een wil is, is een omweg...

Verder zit er de laatste versie van Reader op (na aansluiten aan pc). En WiFi.

En een Nederlandse prijs...;-)

Message was edited by: pmg-pmg

profile.country.nl_BE.title
sbtwister
Bezoeker

Nog een vraagje over de limited edition. Is het eigenlijk mogelijk om het rechts uitlijnen af te zetten ?

Ik vind het namelijk heel vervelend om veel witruimte in de regels te moeten lezen. Croppen (bijsnijden) helpt ook niet echt.

Volgende punt wat me stoort is dat de rechtermarge dubbel zo groot is als de linker marge en ook daar zie ik niet direct een mogelijkheid om dat in de menu's in te stellen.