annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Synchronisatieprobleem

profile.country.nl_BE.title
funnyfonny
Bezoeker

Synchronisatieprobleem

Hoi, sinds het updaten van de software voor mijn e-reader PRS-T1 met de software gereleased op 16-08-2012 kan ik mijn toestel niet meer synchroniseren met de bibliotheek. Nog iemand met dit probleem? En een oplossing?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Misschien overstappen op Calibre?

profile.country.nl_NL.title
Bertholde
Bezoeker

Ik heb ook al een tijd last van problemen met de synchronisatie. Precies bij nr 244 stopt 'ie er mee. Ik heb nr 244 er af gehaald.  Maar dat hielp niets.

Ge-reset, maar bij nr 244 stopt 'ie weer met de mededeling: reader for pc werkt niet meer.

Bovendien zijn de boeken die ik van de ereader had gehaald via het readerprogramma van de computer, gecopieerd ipv van verwijderd. Zucht

Wie o wie kan me helpen?

profile.country.nl_NL.title
lezertje
Bezoeker

Hi, heb hetzelfde probleem, maar had dat zowel voor als na de software (en firmware) update. Ik heb slechts 40 boeken op mijn reader en wil er een aantal bijzetten. Sync start, maar na een seconde verschijnt het bericht dat er een foout is opgetreden en dat het programma wordt gestopt.

Wat een geklooi!!

Ik ben lezer, geen computerwizkid. ik wil lezen en niet allerlei trucs moeten uithalen

Ik gebruik good old XP, maar de Sony site zegt dat de laatste sw release ook voor XP 32 bit geschikt is.....

Wie kan er helpen??

profile.country.NL.title
jakolan40
Ontdekker

Heb zelfde probleem met de PRS-T2 maar dan op de Mac en ook met Calibre kan hij niet synchroniseren, geeft ook een fout melding.

Iemand al een oplossing, bij Sony het probleem neergelegd maar tot nu toe geen reactie!