annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Taal instellen voor Sony reader software op pc

profile.country.nl_NL.title
Curlycelt
Bezoeker

Taal instellen voor Sony reader software op pc

Ik heb vandaag per post mijn Sony ereader ontvangen (PRS-T2)

Het is wel lastig dat je eerst van alles moet installeren voordat je zelfs maar kunt gaan downloaden en lezen.

Bij de installatie van de Sony software op mijn pc, heb ik een groot probleem.

Ik ben Nederlandse en woon in Spanje, mijn Windows7 versie is in het Engels.

Als ik de reader met de pc verbind dan kan ik de software gaan installeren.

Ik geef als land: Netherlands, want Nederlands is mijn voorkerstaal.

Tot mijn verbazing gaat de installatie verder in het Spaans, ik spreek Spaans, maar niet de computertermen.

Mijn vraag is: Hoe kan ik de installatie in het Nederlands krijgen (Engels zou eventueel ook mogen) De ereader is in de Nederlandse taal

Alvast bedankt

Just received my new Sony ereader by post (PRS-T2)

It is a pity that you have to install all sorts before you can even start downloading and reading :wink:

At the installation of the Sony software on my computer I get a big problem.

I am Dutch and I live in Spain, The Windows 7 version is in English.

When I connect the reader to the pc I can start the installation of the software.

I give in the country (Netherlands, because Dutch is my preferred language)

To my surprise the installation carries on in Spanish. I do speak Spanish, but not the computerlanguage.

My question is: how can I force the software to install in Dutch (or even English would be a lot better)

The ereader is set up in Dutch.

Message was edited by: Curlycelt

Message was edited by: Curlycelt

2 ANTWOORDEN 2
-Tycho-
Ontdekker

Beste Curlycelt,

Welkom op het Sony Forum! Dit is een Nederlandstalig gebruikersforum en het wordt dan ook geprefereerd dat er in het Nederlands geschreven wordt. Dit vergemakkelijkt de communicatie met de rest van de Forum bezoekers. Mocht u toch liever de Engelstalige forum bezoeken, kunt u die vinden door in het boven in het scherm ipv de Nederlandse vlag de Britse te kiezen.

met vriendelijke groet,

-Tycho-

Forum moderator

=

Dear Curlycelt,

Welcome to the Sony Forum! This is a Dutch language userforum and so it is preferred that posts are written in Dutch. This is to ease the communication with the other Forum members. Should you prefer to visit the English language forum, please choose the UK flag instead of the Dutch flag at the top of this screen.

Kind Regads,

-Tycho-

Forum Moderator

Curlycelt
Bezoeker

@Tycho

De tekst staat er nu ook in het Nederlands.

Hopelijk weet er iemand een oplossing :wink: