annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Waar kan ik de PRS 650 nu nog kopen?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
--Son--
Bezoeker

Waar kan ik de PRS 650 nu nog kopen?

Waar kan ik de PRS 650 nu nog kopen?

Message was edited by: --Son--

Message was edited by: --Son--

Tags (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
ttonie01
Bezoeker

Hallo "--Son--",

ik denk dat de PRS 650 niet meer te verkrijgen is in Europa, ik heb ook een aantal maanden geprobeerd er een tweede exemplaar bij te kopen, bleek nergens meer op voorraad.

Blijkbaar had "de handel" al eerder lucht van de opvolger (PRS T-1) waardoor ook de accesoires voor de PRS-650 overal in de aanbieding zijn gegaan.

Je zou nog kunnen proberen in US, maar let op, soms worden oude versies (als de PRS-600) aangeboden, en deze hebben een beduidend slechter scherm dan de 650/T-1.

Ik heb overigens toen een PRS-T1 gekocht, geen spijt van gehad :wink:

Gr Ton

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
ttonie01
Bezoeker

Hallo "--Son--",

ik denk dat de PRS 650 niet meer te verkrijgen is in Europa, ik heb ook een aantal maanden geprobeerd er een tweede exemplaar bij te kopen, bleek nergens meer op voorraad.

Blijkbaar had "de handel" al eerder lucht van de opvolger (PRS T-1) waardoor ook de accesoires voor de PRS-650 overal in de aanbieding zijn gegaan.

Je zou nog kunnen proberen in US, maar let op, soms worden oude versies (als de PRS-600) aangeboden, en deze hebben een beduidend slechter scherm dan de 650/T-1.

Ik heb overigens toen een PRS-T1 gekocht, geen spijt van gehad :wink:

Gr Ton

profile.country.nl_NL.title
--Son--
Bezoeker

Dank voor je reactie Ton!

Ik heb gekeken naar de reviews van de PRS-T1 en ik zie daar 2 problemen terugkomen:

1 blijft hangen

2 een accu die snel leeg is. Dat probleem heb ik al met mijn laptop, uiterst vervelend.

Daarnaast ben ik niet gecharmeerd van de ingebouwde mp3-speler. Daar heb ik een aparte mp3-speler (ook Sony overigens).

Jammer ook van het micro-SD-kaartje en het hoesje met ingebouwd led-lampje voor 55 euro (accessoire) bijgeleverd wordt.

Uitgebreid is dat hier te lezen: http://http://nl.hardware.info/reviews/2388/sony-prs-t1-e-book-reader-review

Ik wacht nog even tot Sony een oplossing heeft voor het eerste probleem en in die tussentijd ga ik rondkijken.

Hartelijke groet,

Son