annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PRS-T1

profile.country.nl_NL.title
AlexT67
Bezoeker

PRS-T1

Ik was eigenlijk van plan een PRS-650 aan te schaffen, maar na het lekken van de specs van de PRS-T1 door bol.com wacht ik nog maar even. Mooi apparaat, jammer van de aluminium behuizing, maar prijstechnisch wel een stuk beter! (als de voorgespiegelde prijs van €165 klopt natuurlijk..)

Maar hoe lang ? Er is nergens een officieel statement van Sony te vinden over de release datum.

Weet iemand (sony?) wanneer de PRS-T1 op de Nederlandse markt komt ? en wat de adviesprijs wordt ?

alvast bedankt voor de antwoorden,

Alex

20 ANTWOORDEN 20
profile.country.nl_NL.title
AlexT67
Bezoeker

Hij staat inmiddels in de sony wbeshop voor €149,- , gelijk maar besteld :smileylaugh:.

Levertijd wordt nog even afwachten vrees ik..

profile.country.nl_NL.title
jethea
Bezoeker

Ik heb hem ook gekocht, bij Bol.  Ook ik heb er 149 voor betaald. Hij wordt door Bol netjes op 19 oktober afgeleverd

profile.country.nl_NL.title
Bethgi
Bezoeker

Vandaag is de prs t1 netjes bezorgd. De hoes en oplader laten nog even op zich wachten.

Gave e-reader, hoop er een hoop plezier van te hebben.

Tja, had de handleiding toch liever op papier gehad :smileyhappy:. Krijg deze niet van de e-reader naar de computer.

En maar liefst iets van 173 pagina's om te printen.

profile.country.nl_NL.title
rimalie
Bezoeker

Ik heb het veelgevraagde apparaat inmiddels binnen. Heb veel moeite om er een boek op te laden.

Zodra je op je pc de readersoftware activeert door de reader aan te sluiten gaat het goed. Maar zodra ik een boek open kan ik niet 'terug' in het menu. Als ik afsluit, sluit alles af en moetje weer helemaal opnieuw beginnen. Kan iemand vertellen hoe dit anders kan?

En zijn er ook ergens niet dre of gratis acvtuele boeken te downloaden? Zou leuk zijn.

Ook heb ik bij een legaal gratis gedownload boek dat het niet te doen is om goed door het boek te navigeren op dereader. Het beeld wordt steeds vaag, valt weg en lettergrootte is slecht in te stellen.

Er wordt gepraat over de handleiding, digitaal, nou ik zie het niet.

Weet niet of ik blij word van dit cadeau of toch maar doorspaar voor een I-pad...

profile.country.nl_NL.title
Eldonrico
Bezoeker

In alle eerlijkheid zou ik even wachten met het aanschaffen door de mensen die dit nog niet hebben gedaan. Op verschillende buitenlandse fora wordt gesproken over een bug waarbij tijdens het lezen de reader ineens veel bladzijders naar voren springt en vervolgens de touch screen niet meer werkt. Daarna moet je hem resetten want uitzetten kan niet zonder de touch screen. Ook ik heb hier al last van gehad. Heb hem net gisteren binnen gekregen en na 20 pagina's was het al raak. Ik hoop dat Sony deze week nog met een reactie komt dat er een software update komt anders stuur ik hem terug.

Rick

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Eldonrico,

Ik begrijp uw frustratie, maar dit forum is primair bedoeld voor gebruikers die elkaar kunnen helpen. Als u een snelle reactie van Sony wenst, raad ik u aan contact op te nemen met de klantenservice.

Contactgegevens hiervoor kunt u in de volgende link vinden:
http://support.sony-europe.com/contacts/index.aspx?site=odw_nl_NL

Beste groet,

Tycho

Forum moderator

profile.country.nl_NL.title
Liekje
Bezoeker

Sinds gisteren in het bezit van een PRS-T1. Mijn eerste e-reader.

ZIet er tot nu toe goed uit alleen loop ik tegen het volgende aan: ik heb een aantal boeken overgezet van Reader for PC naar mijn reader maar wil er nog één (of meer) bijzetten. Als ik dan ga synchroniseren zijn de boeken die er al opstonden verdwenen of ze worden als 'nieuw' gezien en kan ik bijvoorbeeld niet meer verder gaan in het boek waar ik mee bezig was op het punt waar ik eerder was gebleven.

Heb geprobeerd de boeken die ik wilde toevoegen in een Collectie te stoppen en dan alleen dat vinkje aan te zetten maar alsnog waren daarna mijn andere boeken weg.


Wat doe ik verkeerd?? Dit kan niet de bedoeling zijn lijkt me, je moet toch gewoon 1 boek kunnen toevoegen?


Bedankt voor de eventuele reacties!!

profile.country.nl_NL.title
maharin15
Bezoeker

@Bethgi:

Mij is het wel gelukt om de handleiding te kopiëren. Kun je uitleggen waarom het niet lukte?

Je hebt overigens wel een programma nodig om de epub op de computer te lezen. Meer info hierover kun je hier vinden:

http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=62190

profile.country.nl_NL.title
aess00
Bezoeker

Ik heb dat formulier ingevuld. Hoe lang duurt het voordat er reactie komt?

Met de opmerking over de bug heeft Eldonrico andere gebruikers ook geholpen. Het geeft extra informatie over het gebruik van de e-reader, waardoor mensen beter kunnen kiezen wat ze willen.