annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Woordenboeken

profile.country.nl_NL.title
santirella
Bezoeker

Woordenboeken

Ik heb een vraagje? Komt er bij Sony ook andere woorenboeken uit? Jullie hebben alleen 1 maal Van Dalen Engels-Nederlands en andersom. Maar aangezien Nederlands een land is waar talen leren een 2de natuur is,zou het leuk zijn als er ooit software komt waar je dus ook Spaans-Nederlands Frans-Nederlands - Duits-Nederlands komt. Eventueel tegen betaling en ook in andere talen Het lijkt wel of Sony alleen gericht is op Amerikaanse/Engels speakers? Zijn de licenties goedkoper dan de Nederlandse? Heeft Van Dale een monopoli positie? Is dat het?

Begrijp dat het met licentie te maken heeft,maar waarom alleen engelse woordenboeken. Haal die er toch eens af en doe er een Nederlands woorden boek erop met een andere taal. Ik weet uit ervaring dat Engelstalige landen niet echt veel geven om andere talen zoals wij dat in Nederland doen.

En als het wel mogelijk is,misschien kunnen we een groupon aanbieding regelen voor alle gebruikers die hetzelfde willen.:smileylaugh:

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_BE.title
jos.vanpapier
Bezoeker

Ik sta ook te trappelen om een nieuw woordenboek toe te voegen, desnoods om er een te vervangen.

Ik hoop dat dit snel kan.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Kijk eens op de FTD, hier zijn alle woordenboeken te vinden.

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
Dappere-Dodo
Bezoeker

Wat is de FTD?