anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Zakup aparatu (lustro SONY ALPHA A35k )

profile.country.pl_PL.title
mlodyzolw
Poszukiwacz

Zakup aparatu (lustro SONY ALPHA A35k )

Witam wszystkich.

Mam w planach kupić nowy aparat dokładnie SONY ALPHA A35k
http://i.fotomaniak.pl/2011/04/sony-a35.jpeg
http://allegro.pl/nowa-lustrzanka-sony-alpha-a35k-obiektywgratis-w-a-i2257014510.html Chciałbym żebyście mi doradzili czy to dobry wybór, czy te lustro ma wady, jakie ma zalety i czy łatwy jest w obsłudze oraz wiele innych podpowiedzi i rad. Aktualnie mam SONY DSC-H9 i jestem amatorem bo zajmuje się fotografią ponad pół roku. Pozdrawiam.

14 ODPOW. 14
profile.country.PL.title
piotruso
Znawca

:c37
Na początku chciałbym zwrócić uwagę, że na zdjęciu przedstawiłeś zestaw z dwoma obiektywami (18-55 i 55-200) czyli jeżeli dobrze pamiętam A35Y a piszesz A35K (czyli zestaw z jednym obiektywem 18-55). Wiem, że to nie Twój błąd, zły jest opis na allegro ale dopytaj, jak wygląda tak naprawdę zestaw, którym się interesujesz.
Temat z jednej strony łatwy bo można napisać, że to bardzo dobry aparat więc będziesz zadowolony. Z drugiej strony mógłbym napisać, że nie będziesz zadowolony bo jakość zdjęć najprawdopodobniej będzie "gorsza" niż oczekujesz. I zanim wszyscy forumowicze mnie zjedzą za te słowa już spieszę wyjaśnić o co mi chodzi.