annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Vaio Update - 500 Internal Server Error

OPGELOST
Ireyon
Nieuw

Sony Vaio Update - 500 Internal Server Error

Goedendag,

 

Als ik de Sony Vaio Update utility draait op mijn Vaio Pro dan krijg ik onderstaande foutmelding:

 

500 - Internal server error.

There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.

 De Update utility probeert deze pagina te openen: http://www.vaio-link.com/vu/default/log.asp - in Firefox, Chrome, IE10 desktop en IE10 metro blijft deze error terug komen.

 

Als ik zoek op internet naar een oplossing dan zie ik regelmatig dezelfde vraag terug komen op het internationale forum van Sony. Er wordt wel op de vraag gereageerd door tech-support, maar een oplossing zie ik niet terug. Enkel handmatig updaten is de enige optie voorlopig.

 

Ter informatie en alvast mijn dank voor het uitzoeken.

 

Vriendelijke groet en fijne feestdagen,

Paul

Tags (5)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Ireyon
Nieuw

Jammer dat er niet gereageerd wordt, maar het probleem lijkt vandaag (11-1-2014) opgelost.

Jammer alleen dat de updates pas geinstalleerd kunnen worden als de laptop op een netsnoer aangesloten zit. Ondanks de battery-extender en 100% lading mag je geen updates installeren. Kan me voorstellen dat het kritiek wordt bij minder dan 20% stroom, maar bij 100%?

Enfin. Het werkt weer. Ter info.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Ireyon
Nieuw

Ook vandaag nog steeds dezelfde fout. Ter info.
Ireyon
Nieuw

Jammer dat er niet gereageerd wordt, maar het probleem lijkt vandaag (11-1-2014) opgelost.

Jammer alleen dat de updates pas geinstalleerd kunnen worden als de laptop op een netsnoer aangesloten zit. Ondanks de battery-extender en 100% lading mag je geen updates installeren. Kan me voorstellen dat het kritiek wordt bij minder dan 20% stroom, maar bij 100%?

Enfin. Het werkt weer. Ter info.
Anonymous
Niet van toepassing

Bedankt voor het delen, Paul. Goed om te horen dat je een oplossing gevonden hebt.