anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kto dodał ten temat do Ja też

profile.country.PL.title
Rudeboy_1987
Poszukiwacz

49X83 Android TV traci sieć WiFi po restarcie

Witam,

po zwyczajnym wyłączeniu telewizora na noc rano niestety nie mam sieci - tzn, pokazuje, że sieć jest i jest z nią połączony, ale jakby nie było w niej internetu. Dopiero gdy wejdę w ustawienia i sprawdzę status połączączenia telewizor po chwili namysłu stwierdza, że jednak nie jest połączony. Nie muszę resetować routera, nie muszę przywracać tv do ustawień fabrycznych - łączę się przez WPS i sieć znów jest, ale czemu przez noc ją gubi? Po krótkim wyłączeniu problem nie występuje.

Na amerykańskim forum znalazłem takie rozwiązanie, ale dla mnie to czarna magia, czy ktoś może pomóc?

"

I have it figured out and solved the problem.

After turning the TV on, it has an incorrect IP address assigned.

I have gone through the network setup procedure and got it properly connected using the auto configuration.

Made a note of the assigned IP address as well as the MAC address ot the TV.

Logged into my router and set up a DHCP reservation of the assigned IP address to the MAC address of the TV.  This guarantees that in the future this one IP address is always assigned to the TV.

Ran the network setup again on the TV but this time did it manually, entering:

1. for the IP address the reserved IP address.

2. for the default gateway the IP address of the router.

3. for the Primary DNS 8.8.8.8

4. for the Secondary DNS 8.8.4.4

The result is that now after turning the TV off and powering it back again, the IP address remains the same correct one and the Internet connection is reliably maintained."

Z góry dzięki!

Kto dodał ten temat do Ja też