annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp

profile.country.NL.title
Loeiend
Ontdekker

Loeiende geluidsinstallatie

Ik heb een home cinema BVD-N7200W. Het geluid van deze installatie valt erg tegen. 

Bij de meeste instellingen doen 3 van de 5 luidsprekers niet mee. Ook bij de 5.1 instelling is de centrale luidspreker bijna niet te horen

De centrale luidspreker is de belangrijkste, die doet het alleen bij music arena. Deze instelling geeft dan ook het beste geluid, maar bij deze instelling produceert de installatie regelmatig een loeiend geluid, dat steeds irritanter wordt. Soms zo erg dat ik de neiging heb om het apparaat het raam uit te gooien.

Bij de instelling Football produceert het apparaat vaak een sterke ruis. deze instelling is niet bruikbaar.

Ik ben ermee naar  Electronica Service Rijnmond geweest, die constateerden wel een loeiend geluid maar konden daar niets aan doen.

Ik heb naar Sony gemaild, een opname van het loeien ingestuurd en gebeld. Er is me 2 keer beloofd dat ik binnen een dag teruggebeld zou worden Ik heb hier niets meer van gehoord.

Ik heb bij Sony een klacht ingediend. Volgens Sony hoort het bij de productkenmerken Zij doen er niets aan. 

Ik kan in de handleiding niets vinden over loeiende geluiden en over het feit dat de meeste luidsprekers geen of weinig geluid geven. Waarom koop ik een apparaat met 5 speakers als 3 ervan weinig of geen geluid geven?

Kan iemand mij advies geven?

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp