annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kdl-42w656a radiodisplay werkt niet

OPGELOST

Kdl-42w656a radiodisplay werkt niet

Ik heb een kdl-w656a, zeer tevreden over.

Via instellingen kun je de 'radiodisplay' veranderen in bijvoorbeeld stadsverlichting maar ook uit zetten. Maar wat ik ook instel, de radio achtergrond blijft zwart. Via de handleiding kom ik er ook niet uit. Is er iemand met een 656a die wel een 'andere' radiodisplay heeft kunnen instellen en ook daadwerkelijk ziet?
11 ANTWOORDEN 11

Het is inderdaad een beetje vreemd, het lijkt een Ziggo CI+ module foutje te zijn. Er zijn gebruikers op dit forum die opeens zonder duidelijke aanleiding de teletekst knop niet meer kunnen gebruiken. Zoek op dit forum maar naar teletekst. Ook ik heb dit probleem. Ik druk op de teletekst knop, en teletekst verschijnt soms wel, soms niet. Oplossing: druk 1 keer op de afstandsbediening op de blauwe knop (de meest rechter knop van de vier gekleurde knoppen) en vervolgens kun je de teletekst knop wel weer gebruiken. Raar maar waar... Als mijn radiodisplay niet werkt doe ik nu precies hetzelfde. Ik druk 1 keer op de blauwe knop, en vervolgens werkt de radiodisplay wel. Hoe, waarom? Geen idee, maar het werkt.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Topic over teletekst en interactive TV is bekend, alleen is de ervaring nog minimaal hier in de community.

 

Bedankt voor de tip met de blauwe knop, geld dus niet alleen voor teletekst maar ook voor het radiogedeelte.

 

Meer info m.b.t. interactive TV: Ziggo Gebruikers

 

73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!