annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Zwartwaarde Sony KDL 42w805a

OPGELOST
Jonathan1108
Ontdekker

Zwartwaarde Sony KDL 42w805a

Hallo,

 

Ik heb een vraag over mijn nieuwe TV de Sony KDL 42w805a. Over de TV ben ik zeer tevreden maar één ding is me toch opgevallen en ik hoop dat jullie me verheldering kunnen geven.

 

Het probleem doet zich voor bij het afspelen van Films met donkere scenes. Als de gehele scene met donkere kleuren is opgebouwd dan wordt het zwarte mooi diep weergegeven. maar zodra er iets lichts inzit (meestal ondertiteling) dan komt er over heel het beeld een licht grijze waas. Zodra het lichte weer weg is gaat alles weer over in diep zwart. Donkere films met veel ondertiteling kijken daarom ook niet heel ontspannen als het beeld elke keer overspringt.

 

Zijn er meer mensen met dit 'probleem' of ben ik de enige.

 

Met vriendelijke groet,

Jonathan

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Jonathan1108
Ontdekker

Ik ben nog even door de instellingen gegaan en ik heb een paar dingen uitgezet waaronder "zwart correctie" en "Contrastoptimalisatie" met deze fucnties op "uit" is het probleem opgelost. Het scherm is dan wel niet meer echt zwart maar de flikkering van zwart naar de grijze waas is wel weg. 

 

Toch bedankt voor u hulp en antwoord.

 

Met vriendelijke groet,

Jonathan

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Staat sence op aan?

Zet deze eens op algemeen.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Jonathan1108
Ontdekker

Hallo,

Deze stond op automatisch en die heb ik overgezet naar Algemeen. Helaas
heeft dit niet geholpen.

mvg
Jonathan
Jonathan1108
Ontdekker

Ik ben nog even door de instellingen gegaan en ik heb een paar dingen uitgezet waaronder "zwart correctie" en "Contrastoptimalisatie" met deze fucnties op "uit" is het probleem opgelost. Het scherm is dan wel niet meer echt zwart maar de flikkering van zwart naar de grijze waas is wel weg. 

 

Toch bedankt voor u hulp en antwoord.

 

Met vriendelijke groet,

Jonathan

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat zijn alle andere beeldinstelling?

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!