annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

2 kanaals maar hoe krijg je multichannel

profile.country.NL.title
ClausGerard
Ontdekker

2 kanaals maar hoe krijg je multichannel

Blue ray surround home set

 

Ik heb een BDVE2100 Sony, maar er is een instelling voor 2-kanaals audio, maar ik weet niet hoe ik een 4-kanaals aurdio kan krijgen. Ik snap het niet.

 

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hey @gclaus , 

 

Wat heb je tot nu toe geprobeerd om multi-channel aan te krijgen? En dit is voor muziek neem ik aan? 

profile.country.NL.title
ClausGerard
Ontdekker

Alle instellingen na gelopen maar ik kom alleen maar 2channel tegen geen 4channel, alleen "virtueel multichannel", geen echt multichannel.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoe heb je alles aangesloten? Ik neem aan dat je wel een bron hebt die over meerdere kanalen kan afspelen, zoals een blu ray? 

profile.country.NL.title
ClausGerard
Ontdekker

Jazeker de blue ray DBVE2100, die is aangesloten op de Philips tv 50PUS 6704/12, met een HDMI kabel op de ARC HDMI. Ik kom bij audio settings niets tegen qua multichannel setting.

profile.country.NL.title
ClausGerard
Ontdekker

Sorry, ik heb de "opgelost"knop aangevinkt, dat is fout er is geen oplossing.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens de gebruiksaanwijzing (49) op de ondersteunings pagina van de BDV-2100e.

 

U kunt de geluidseffecten van het systeem (instelling SOUND MODE (pagina 24)) in- of uitschakelen.
Voor een 2-kanaalsbron kunt u [Dolby Pro Logic], [DTS Neo:6 Cinema] of [DTS Neo:6 Music] selecteren om surroundgeluid te simuleren.
[Sound Mode Aan]: schakelt het surroundeffect van de geluidsmodus (pagina 24) en voetbalmodus (pagina 25) in. [Dolby Pro Logic]: het systeem simuleert surroundgeluid bij 2-kanaalsbronnen en voert het geluid uit via alle luidsprekers (5.1 kanaals) (Dolby Pro Logic-decodering).
[DTS Neo:6 Cinema]/[DTS Neo:6 Music]: het systeem simuleert surroundgeluid bij 2-kanaalsbronnen en brengt meerkanaals geluid voort (decodering in DTS Neo:6 Cinema-/DTS Neo:6 Music-modus).

[2ch Stereo]: Dit systeem stuurt alleen geluid uit via de linker/rechter voorluidsprekers en subwoofer. Multikanaals-surroundgeluid wordt gereduceerd tot 2 kanalen (downmixen).
[Uit]: de geluidseffecten zijn uitgeschakeld. U hoort het geluid zoals het is opgenomen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ClausGerard
Ontdekker

Oké bedankt voor je tijd, maar het 5.1 surround wordt dus alleen maar gesimuleerd, virtueel dus.?

Gr. Gerard.

PS. Zou iemand dat kunnen bevestigen(dus alleen virtueel 5.1 surround).? Of is er ook echt 5.1 surround.!!!?