annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Actie UBP X800M2

A3aanSony
Nieuw

Actie UBP X800M2

Heb na maanden wachten eindelijk de UBP X800M2 in ontvangst mogen nemen. Ik had deze besteld via mijn dealer die overigens zelf geen Sony verkoopt. Hij had hem voor mij besteld bij Bol.com en na ontvangst tegen betaling van hetzelfde bedrag als bij Bol.com aan mij geleverd. Deze afspraak hoorde nog bij de afronding van de aankoop van een televisie waarbij ik absoluut een Sony uhd bluray speler wilde. Die afspraken zijn nagekomen. Toen wilde ik graag gebruik maken van de aanbieding van Sony door een Bohemian Rhapsody uhd bluray schijfje als bonus te claimen. Deze krijg ik niet hoor ik nu van Sony, omdat mijn dealer geen deel uitmaakt van de Sony-groep, terwijl Bol.com dat wel doet. Hoe moeilijk kun je het maken? Ik heb alle bewijzen toegezonden aan Sony, waaronder het serienummer en foto's van het apparaat en de doos en aankoopbewijs.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas zijn de actie voorwaarden voor cashback tegenwoordig nodig om de fraude tegen te gaan.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Dit is erg vervelend. Kan de dealer deze actie niet claimen? 

Is de speler gekocht op naam van de dealer of van u? 

 

Als ik het goed heb kan alleen de gene die het apparaat koopt de actie claimen. Dit heeft zoals hierboven aangegeven wordt ook te maken om fraude te voorkomen. 

 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web