annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bdp-s3700 blu-ray speler schakelt uit

Raynmgn
Nieuw

Bdp-s3700 blu-ray speler schakelt uit

Helaas kan mijn blu-ray speler de prullenbak in. Hij valt steeds uit en ik heb alles al geprobeerd. Terug naar fabrieksinstellingen. Kabels en aansluitingen vervangen. Hdmi-instellingen veranderd, auto shut down uitgezet. Maarecht niks helpt. Voor mij nooit meer Sony. Heb alles van Sony, zelfs recentelijk nog een bravia tv gekocht, maar ik ben zwaar teleurgesteld. Probleem gegoogled en het lijkt een bekend (software)probleem te zijn. Helaas doet Sony er niets aan.. garantie is helaas ook net verlopen. Weg geld.. iemand een oplossing? Ik wacht een weekje en anders mik ik 'm de prullenbak in.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

Heel vervelend dat de Blu-Ray speler niet meer werkt. Ik ga je bericht doorsturen naar onze service en kijken wat een eventuele oplossing kan zijn!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het onderstaande via Google op de ondersteunings pagina van de S3700 al gevonden?

Volgens de gebruiksaanwijzing:

[Automatische standby]
[Aan]: Keert automatisch terug naar de stand-by-stand als 20 minuten lang geen enkele toets wordt gedrukt.

[Uit]: Schakelt de functie uit.

 

Is wel de S3700 software up-to-date?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Gaat de spanning van het toestel als hij uitvalt ?  (alsof je de stekker eruit haalt)

Of blijft de speler aanstaan maar “valt er iets anders uit” ?

 

Met vriendelijke groet,

Bibi