annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BDP-S383 Media Remote resgistratie

profile.country.nl_NL.title
rvdam10
Bezoeker

BDP-S383 Media Remote resgistratie

Hallo

We zitten met een probleem. We weten niet hoe we bij de neterkinstellingen Het Media Remote kunnen registreren. We hebben een draadloos net werk, maar een Media Remote apparaat registreren lukt ons niet.

De handleiding is hier niet duidelijk over. Zou iemand ons kunnen helpen?

Vast bedankt

Rob

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
DoubleURP
Bezoeker

Dit lukt mij dus ook niet met de S470. Als het op andere apparaten wel lukt zal deze wel terug moeten, en worden ingeruild ofzo.. Tenzij er hier nog iemand van Sony is die ons gaat vertellen wat we mogelijk verkeerd doen?

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste DoubleURP,

Dit forum is in de eerste plaats opgericht voor gebruikers om elkaar met problemen te helpen, en om daar met elkaar ook iets van te leren. Wanneer u een directe vraag aan een Sony medewerker heeft, raad ik u aan met Sony support contact op te nemen.

Gegevens over de Sony support kunt u op deze link vinden: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc

Ik hoop u hiermee goed te hebben geïnformeerd.

Groet,

Tycho

Forum moderator

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Media Remote Registratie gebruik je als je bijvoorbeeld op je smartphone of tablet, de Media Remote App installeert. Is dat wat jullie aan het proberen zijn?  In de App krijg je vrij duidelijke instructies. Jullie noemen niet welk apparaat je als 'media remote' zou willen gebruiken op de speler.

Voor overige functionaliteit van de speler (netwerk, DLNA, Sony Internet TV, etc etc.) maakt het niets uit of een los extra apparaat via Media Remote al dan niet geregistreerd is. Als dat niet werkt ligt het aan een andere instelling dan Media Remote registratie.

profile.country.NL.title
gebeuke87
Nieuw

Blijkbaar moet de blue ray speler bedraad aansluiten.