annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BDV-N590

profile.country.nl_NL.title
naadje29
Bezoeker

BDV-N590

Hoi,

ik heb een hcs BDV-N590 maar mijn vraag is kan ik hem bedienen en dingen doorsturen zowel van mijn macbook als van mijn iphone?

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Het delen van muziek/films is mogelijk.

http://www.sony.nl/product/hch-systems-with-blu-ray-disc/bdv-n590/functies#tab

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
naadje29
Bezoeker

Top! Maar zou je iets meer kunnen vertellen over hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? Ben namelijk niet zo heel technisch :dizzy: Vrouwen en techniek gaat meestal niet samen :wink:

En kan je mij ook vertellen hoe ik het voorelkaar kan krijgen om het geluid via mijn digitale HD recorder kan laten spelen? Krijg het namelijk zo voor elkaar of ik heb beeld maar geen geluid of ik zit op de Audio van de hcs en heb geluid :thinking:

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry, maar ik heb helemaal geen ervaring met de Apple produkten.

Waarschijnlijk is er een applicatie voor.

Misschien dat het Apple forum je verder kan helpen.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
naadje29
Bezoeker

dat is jammer!

Maar kan je me wel verder helpen hoe  het kan dat ik wel beeld heb en geen geluid en andersom ? heb nl een digitale hd ontvanger achter mijn samsung tv zitten en gedaan wat in het boekje stond via audio kabels maar dan heb ik wel geluid en ga ik een dvd afspelen en dan weer terug naar tv dan is het geluid weg... wat ik ook doe maar krijg het er niet meer op

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als de Ziggo digitale ontvanger geen opname mogelijkheid heeft, waarom gebruik je dan geen CI+ module.

De CI+ module heeft zoveel meerwaarden t.o.v. de digitale ontvanger.

Is het mogelijk om voor de audio de optische/coaxiale aansluiting te gebruiken vanuit de Ziggo ontvanger naar de N590 of van uit de Samsung (???) naar de BDV-N590?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
naadje29
Bezoeker

de digitale ontvanger is interactief dus ja ik kan opnemen;) dus van daar de recorder!

en ik neem nog al wat op haha

Maar misschien wel verstandig dat ik iemand opzoek die even langs kan komen want ik kom er zelf niet uit....

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een CI+ module met smartkaart) naast de digitale ontvanger is ook mogelijk als de Samsung hiervoor geschikt is.

Meerkosten zijn alleen de aankoop van de CI+ module met smartkaart.

Suc6 met het zoeken naar het handige mannetje/vrouwtje :smileyhihi:

Misschien kan je de postcode regio (cijfers) vermelden, zodat er misschien wel iemand op wil reageren.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!