annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Beeld knippert, behalve bij tv

OPGELOST
edwinvanzuiden
Ontdekker

Beeld knippert, behalve bij tv

Bij het kijken van tv (via mediabox ziggo aangesloten via HDMI) geen enkel probleem. Maar als ik naar HOME ga knippert het beeld om de paar tellen. Ik heb al vanalles geprobeerd met instellingen van resolutie e.d. Ik heb inmiddels ook een andere tv, maar het euvel blijft. Wat kan dit zijn?

 

EDIT:

Ik heb inmiddels ontdekt dat het over is als ik de HDMI kabel van de mediabox loskoppel. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas blijf je met meerdere afstandbedieningen op tafel.

De afstandbediening van de Horizonbox is te programmeren en misschien als je de Hoizonbox aanzet dat de LG ook het signaal op HDMI ziet om aan te gaan.

 

Anders zou ik ook niet 123 een oplossing weten.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Naar aanleiding van je edit, lijkt het er op dat de het probleem veroorzaakt wordt door de mediabox.

Probleem eens een andere resolutie in de mediabox.

 

Jammer dat je (nog) niet met ons wil delen over welke TV en mediabox gaat, zodat we je misschien beter kan helpen.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
edwinvanzuiden
Ontdekker

Ik heb een LG 55eg910v televisie. De mediabox is een Samsung SMT-G7401. Ik heb al vanalles geprobeerd. Als ik de mediabox gebruik om tv te kijken is er niks aan de hand. Echter als ik de overige functies van de homecinema wil gebruiken knippert het beeld. Als ik de mediabox uitzet is het probleem over.

 

Ik heb de mediabox aangesloten op de homecinema via HDMI. Via de HDMI uit gaat het signaal naar de tv.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry,

Maar dit is de Sony Community voor de meest Sony produkten, het lijkt mij dat er heel weinig ervaring hier te vinden is m.b.t. LG TV toestellen of een Samsung media box. Misschien heeft LG ook wel een forum/community, voor de Horizon mediabox kan je op diverse fora's terecht, bijv Chelloo.com of bij Ziggogebruikers.nl en natuurlijk in de community op Ziggo.nl

 

Nogmaals sorry,

Nu komt er opeens een (nog) onbekende HomeCinema ook te spraken.

 

Ik begrijp er nu weinig meer van, kan je ook niet verder helpen.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
edwinvanzuiden
Ontdekker

Excuses, ik zie dat in mijn eerste post een stuk tekst is weggevallen. Ik plaatste dit bericht omdat ik een probleem heb met mijn Sony BDV-NF7220 Home Cinema Set. Die geeft de problemen met het knipperend beeld als de mediabox aanstaat. Vandaar mijn vraag in dit forum.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Aha, nu begin ik het te snappen.

 

Waarom de Horizonbox en de NF7220 niet rechtstreeks op de LG  aangesloten?

 

Desnoods maak gebruik van een optische kabel naar de NF7220 voor de audio vanuit de LG of Horizonbox.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
edwinvanzuiden
Ontdekker

Ik denk dat dat de enige optie is. Bedankt voor het meedenken!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas blijf je met meerdere afstandbedieningen op tafel.

De afstandbediening van de Horizonbox is te programmeren en misschien als je de Hoizonbox aanzet dat de LG ook het signaal op HDMI ziet om aan te gaan.

 

Anders zou ik ook niet 123 een oplossing weten.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!