annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Compatability speakers with other sony players?

profile.country.nl_NL.title
Maartozzz
Bezoeker

Compatability speakers with other sony players?

I have a BDV-E870 5.1 bluray home cinema system and not too happy with the player. I bought it over a year ago so the warranty has expired.

Problems I have are with the sound, which drops off every now and than. (checked the cables ofc.) and blurays are terribly slow to load and numerous times it even fails and crashes, making a hard reboot (powercuts) necessary.

What I'd like to do is either repair it, or upgrade my player to a faster and more accurate one without having to buy new speakers.

Is that even possible and are the plug in pins from the speakerssets compatible and exchangeable in this manner?

Thanks in advance!

Maarten (Netherlands)

Message was edited by: Maartozzz

Message was edited by: Maartozzz

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Maarten,

Welkom op het Sony Forum!

Aangezien dit een Forum is voor Nederlandse gebruikers, geniet het de voorkeur zo veel mogelijk de Nederlandse taal als voertaal te hanteren.

Dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat iedereen hier iets van kan leren. Indien u vindt dat uw vraag onvoldoende beantwoord blijft of wanneer u een reactie van iemand van Sony wenst, is het aan te raden direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag van dienst zijn. De contactgegevens van Sony support vindt u hier:

http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en dat u middels het forum een antwoord vind op uw vraag.

Met vriendelijke groet,

- Tycho -
Forum Moderator