annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Foto's en films streamen vanaf mijn PC

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
rovande7613
Bezoeker

Foto's en films streamen vanaf mijn PC

LS.

Sinds enkele weken hebben wij een SMP-N200 gekocht. De media player van Sony.

Nu krijg ik met geen mogelijkheid de foto's op mijn PC gestreamd via de "media player". Wel is het mogelijk foto's te bekijken die ik via mijn externe HD via USB aan de media player koppel, maar via WiFi niet.

Wel kunnen we internet, YouTube etc bekijken, dus hij is wel degelijk verbonden.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen.

Heb verschillende kennisen met Apple TV en dat gaat allemaal een stuk vlotter...

Gr.


Roel

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
rovande7613
Bezoeker

Beste breedBenR,

Hartelijk dank voor de reactie.

Het bleek uiteindelijk te gaan om de firewall. Deze stond wel "open" maar de uitzonderingen werden genegeerd. Dat was de plaats waar WinMediaPlayer de poorten open zet bij het delen van media.

Nu kunnen we eindelijk de foto's etc. streamen.

Bedankt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

1.

Staat media delen op je PC in de media player daar wel aan?

2.

PC (hetzij bedraad, hetzij via wifi) en TV (hetzij bedraad, hetzij via wifi) moeten op hetzelfde huisnetwerk zitten.

Als internet wel maar huisnetwerk niet werkt, zitten de twee apparaten misschien niet op hetzelfde thuisnetwerk.

profile.country.nl_NL.title
rovande7613
Bezoeker

Beste breedBenR,

Hartelijk dank voor de reactie.

Het bleek uiteindelijk te gaan om de firewall. Deze stond wel "open" maar de uitzonderingen werden genegeerd. Dat was de plaats waar WinMediaPlayer de poorten open zet bij het delen van media.

Nu kunnen we eindelijk de foto's etc. streamen.

Bedankt.

profile.country.nl_NL.title
peterpluto
Bezoeker

Hoi daar, ik heb ook een smp n200 gekocht. Het enige menu dat ik kan vinden voor te kopppelen met een pc is de serverinstellingen op de smp. Echter hij vindt niets. je kan ook geen ip ingeven. Norton en firewall staan ok ingesteld op de pc. Weet je waar de instellingen op de smp zitten om op een thuisnetwerk in te stellen?

alvast bedankt