annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Google TV kan thuisnetwerk niet op.

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
googlin
Bezoeker

Google TV kan thuisnetwerk niet op.

Goedenavond,

Vandaag hebben wij een Sony Google TV box aangeschaft. We hebben hem geinstalleerd op het netwerk en hij heeft internet toegang. So far so good.

Maaarrrr als ik mijn computer deel kan de Google TV box mijn path niet vinden. Andersom zie ik wel de mediabox in mijn netwerk staan maar heb hier geen toegang tot.

Dus toen maar geprobeerd op mijn Galaxy Tab maar hier ook geen connectie tussen box en Android. Wie weet wat het probleem kan zijn?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Makkelijkste manier voor losse, niet al te grote bestanden, is 'Dropbox' app op je google tv, je tablet, en 'Dropbox' software op je pc.

Met wat meer moeite, kan je ook je gedeelde netwerkschijven toegankelijk maken, niet alleen een file-manager app installeren op je google tv, maar ook je netwerkschijven op de juiste wijze 'open' zetten op je PC.

De opmerking van pa3iea betreft media bestanden delen via DLNA. De DLNA server software op je PC (bijvoorbeeld windowsmediaplayer) deelt alleen die bestanden die in directories staan die je voor DLNA hebt opengezet ('je moet ze in windows media player aan je library toevoegen'). Pas dan zie je ze.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Op de PC/laptop/Tab moet een mediaserver actief zijn.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Makkelijkste manier voor losse, niet al te grote bestanden, is 'Dropbox' app op je google tv, je tablet, en 'Dropbox' software op je pc.

Met wat meer moeite, kan je ook je gedeelde netwerkschijven toegankelijk maken, niet alleen een file-manager app installeren op je google tv, maar ook je netwerkschijven op de juiste wijze 'open' zetten op je PC.

De opmerking van pa3iea betreft media bestanden delen via DLNA. De DLNA server software op je PC (bijvoorbeeld windowsmediaplayer) deelt alleen die bestanden die in directories staan die je voor DLNA hebt opengezet ('je moet ze in windows media player aan je library toevoegen'). Pas dan zie je ze.

profile.country.nl_NL.title
keromash
Bezoeker

Met wat meer moeite, kan je ook je gedeelde netwerkschijven toegankelijk maken, niet alleen een file-manager app installeren op je google tv, maar ook je netwerkschijven op de juiste wijze 'open' zetten op je PC.

Dus als ik zo lees is het mogelijk om via mijn  netwerkschijf te streamen? heb je daar meer info over?