annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

home cinema aansluiten op KD-55AG9 oled

profile.country.NL.title
tilburg1
Ontdekker

home cinema aansluiten op KD-55AG9 oled

Ik heb een Sony home cinema set DAV-DZ230 en wil deze aansluiten op mijn nieuwe Sony

KD- 55AG9 oled TV. Voorheen was de aansluiting via Scart kabel op mijn Philips ambilight mogelijk. Hoe kan ik de home cinema set aansluiten op de nieuwe Sony zonder scart?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zo zeg, die DZ230 is wel een oudje, ook hier is de DZ230 en zijn opvolger de DZ260 nog aanwezig (archief).

 

De enigste aansluiting op de AG9 die geschikt nog is om de AG9 te voorzien van beeld uit de DZ230 is de gele (video in) aansluiting op de achterkant.

 

Eigenlijk is het ondertussen wel tijd voor een upgraden naast de zeer mooie AG9.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
tilburg1
Ontdekker

hartelijk dank voor je snelle reactie. Ik vind het echter jammer van de set om die zomaar weg te doen terwijl die nog goed functioneert. daarnaast heb ik de set niet zozeer nodig voor het beeld maar alleen voor het geluid. Ik begreep dat het geluid van de TV niet meer over de set speelt omdat de set alleen een uitgang heeft en geen ingang terug voor het geluid. Een nieuwe soundbar is wel leuk maar daar mis ik het geluid van de boxen achter mij. Weet jij of je op een soundbar ook de boxen van de set kunt aansluiten?

groeten

R

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Voor het geluid alleen kan je gebruik maken van de hoofdtelefoon (groen) aansluiting, deze moet je wel even om programmeren.

 

Hoofdtelefoon >>> scart  Tulp jack >>> scart adapter 

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!