annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

iPad Pro -> HT ZF9 -> 1080p TV

profile.country.BE.title
Stofferd
Ontdekker

iPad Pro -> HT ZF9 -> 1080p TV

Hoi,

 

Ik heb een klein vraagje. Ik had oorspronkelijk de HT G700 Gekocht, maar aangezien ik eigenlijk wilde uitbreiden naar een full surround, heb ik deze omgeruild voor de HT ZF9 met achterspeakers.

 

Situatie: ik wil mijn iPad Pro (2018, usb c) aansluiten op de soundbar HDMI (lokaal opgeslagen films die ik niet kan streamen: beeld laten doorstromen naar tv en het geluid uit de soundbar laten komen). Maar als ik dit doe, krijg ik de melding dat mijn tv HDCP2.2 niet ondersteunt. Dat klopt ook.

 

Als ik de iPad echter rechtstreeks aansluit op de tv, lukt dit zonder probleem. 

Nu is het gekke: toen ik de G700 had, lukte dat wel. Beeld werd doorgestuurd naar de tv en de G700 speelde de audio van de video af. Waarom lukt dit niet bij de ZF9? Beide beschikken over dezelfde HDMI-specificaties, voor zover ik kan terugvinden.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarom gebruik je de ingebouwde cast-functie niet van de ZF9 vanuit de Ipad Pro?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
Stofferd
Ontdekker

Hey

 

De cast functie is toch enkel voor muziek? En mijn speler (app) laat sowieso dat type bestanden niet toe om te casten.

 

Voor andere zaken, zoals Netflix, Disney+, etc., kan ik gewoo, casten naar de Chromecast die ik heb aangesloten op de soundbar. 

Misschien heb ik het niet duidelijk uitgelegd:

ik wil mijn iPad op de HDMI van de soundbar aansluiten, zodat ik ongecodeerd de audio kan laten spelen op de soundbar en de beelden doorgestuurd worden naar de TV. Bij de G700 ging dat zonder problemen, bij de ZF9 lukt dit vooralsnog niet. 

profile.country.BE.title
Stofferd
Ontdekker

Kleine aanvulling: de iPad rechtstreeks aansluiten op de tv gaat wel, de audio gaat dan via de HDMI/ARC naar de soundbar. Maar het probleem is dat mijn tv geen ondersteuning heeft om bijvoorbeeld Dolby Atmos of meer dan 5.1-kanalen te versturen naar de soundbar. Daarom dat ik em direct op de soundbar wil aansluiten.