annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Media remote for Android & BDP-S480

profile.country.nl_NL.title
DoubleURP
Bezoeker

Media remote for Android & BDP-S480

Bij het registreren van de media remote loop ik vast.

De S480 heb ik WLAN aangesloten en het internet werkt ook prima, na het aansluiten meteen de firmware van de S480 geupdate.

Mijn telefoon, Samsung Galaxy S2, zegt na 'Add registration', 'An unregistered device was not found'. Telkens weer... S480 opnieuw 'opgestart' maar niets wil helpen.. Na een paar keer geeft ook de S480 aan dat het niet lukt.

Wat kan er fout zijn gegaan? Een proxyserver heb ik niet ingesteld omdat ik hier geen verstand van heb. Misschien dat het er wat mee te maken heeft.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

het ligt niet aan de proxyserver

1. Heb je je Samsung Galaxy S2 wel via WIFI (dus niet 3G) aan staan?

2. Je moet volgens mij eerst in het instellingen menu van je Bluray aangeven dat je je Samsung Galaxy S2 als remote toestel wil toestaan...

3. ...daarna kan je dat apparaat in de App kiezen (was althans zo bij mijn BDV-L800 als ik het me goed herinner)

profile.country.nl_NL.title
DoubleURP
Bezoeker

De telefoon is inderdaad via wifi, als ik die selecteer valt 3G automatisch weg @ home.

In het menu kan ik inderdaad een media remote apparaat toevoegen:

Daar staat dus aangegeven dat ik op mijn telefoon ook op 'add registration' moet klikken.

Daarna krijg ik altijd de melding dat het niet apparaat niet word gevonden... Heb het meerdere keren achter elkaar, op verschillende manieren, geprobeerd. Zoals eerst de tv/telefoon laten zoeken, en tegelijk (zoals ook in de foto word aangegeven)..

Heb nu ook geprobeerd de media remote for iphone te laten registreren, maar hetzelfde resultaat. Denk dat ik de boel dan maar terug moet brengen

Message was edited by: DoubleURP

Message was edited by: DoubleURP

profile.country.NL.title
gebeuke87
Nieuw

En ik heb, bijna een jaar later hetzelfde probleem met een Sony BDP-S490. Ook terugbrengen ?

profile.country.nl_NL.title
DoubleURP
Bezoeker

Probleem is opgelost door een ander type modem te nemen. Je zou zeggen dat als je alle beveiliging van je modem opheft hij zowiezo contact moet kunnen maken maar dit was niet het geval. Op het eerste gezicht zou je lijkt elke sitecom modem hetzelfde maar hier zit dus wel degelijk verschil in.

Heb precies dezelfde genomen als de verkoper in de winkel ook had en toen werkte het wel.