annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netwerk probleem na firmware update str-dn1070

profile.country.NL.title
jariasma
Ontdekker

Netwerk probleem na firmware update str-dn1070

Firmware versie.jpgVandaag 14-9-2016 is er een firmware update uitgevoerd op de str-dn1070. 

Na firmware update (update is goed verlopen) maar wordt mijn netwerk (switch) zwaar belast met de versterker in standby mode.mijn andere apparatuur kan geen of moeilijk verbinding krijgen met internet.

Als de versterker aan staat werkt het netwerk weer normaal en kan al mijn andere apparatuur weer verbinding maken met het netwerk.(switch)

Alle apparatuur is bekabelt en heeft voor deze update goed gewerkt.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Is in de update een nieuwe internet service toegevoegd?

 

Netwerk verbindingen: bedraad of draadloos???

 

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
DrStupid
Nieuw

I have the same, or simillar issue. I am wired Ethernet.

 

I did the update last week, left it running while I went out for an hour. When I got back, my whole LAN was down - no wireless or cabled connections working, unable to reach eiter internal routers or Internet.

 

At first I didn't realise it was the Sony unit causing the issue and it took me many hours of checking cables and the linke before I unplugged the Receiver and everything recovered almost immediately.

 

I re-plugged it again this week, within 2 minutes the network was down again.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Waarom in het engels?

Dit is de Nederlandse Community.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
jariasma
Ontdekker

Nog even een laatste status van het netwerk probleem op de str-dn1070:

 

Ik heb mijn str-dn1070  terug gesteld naar fabrieksinstellingen, dit had geen effect.
Ook heb ik de voeding spanning er een 1/2 uur af gehad, ook dit lost het probleem niet op.

Ben verder gaan zoeken, heb de  A/V Receiver weer opnieuw in gesteld zo als hij stond,
Alle zenders, instellingen, enz weer  ingesteld.
Het probleem van de belasting van mijn netwerk switch was hierna is niet op gelost!

Daarna nog wat netwerk instellingen na gelopen deze stonden goed, maar ik heb daarna de "bluetooth mode op standby" uit gezet.
A/V Receiver weer uit gezet mijn netwerk switch reageert nu weer normaal. lijkt dus dat het een bluetooth probleem is , geen idee wat dit met me netwerk temaken heeft?

Daarna ook  "Remode start"  in onderdeel "netwerk setting" uitgezet, nu wordt mijn gehele netwerk verbinding van uit mijn A/V  Receiver niet meer "aan" gezet in standby stand.
Dan wordt mijn netwerk switch geheel niet belast.werkt dus normaal.

Volgende dag ben ik weer aan het testen geweest, als eerste "Remode start" in onderdeel "netwerk setting" weer aan gezet daarbij wordt ook de "bluetooth mode op standby" automatisch weer geactiveerd.
Wat verbaasde mijn, na deze instellingen die ik gisteren had uit gezet om het probleem van de netwerk switch op te lossen,  nu vandaag weer aan gezet en het probleem komt  niet terug. Hoe dit kan weet ik niet?

 

technische mensen bij sony kunnen het niet reproduceren. 

profile.country.NL.title
Mattam620
Ontdekker

Heb het zelfde probleem ondervonden wanneer de receiver met kabel is aangesloten op netwerk.

 

Omschreven oplossing werkt bij mij ook:-)

 

Bij alleen wifi verbinding heb ik het probleem overigens niet!