annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

NSZ-GP9, wanneer leverbaar?

OPGELOST
profile.country.NL.title
bernard038
Ontdekker

NSZ-GP9, wanneer leverbaar?

Ha Allen,

In augustus van vorig jaar was ik jarig en ik had de NSZ-GP9 bovenaan mijn verlanglijstje staan! In augustus vorig jaar zou deze nl. 'binnenkort' leverbaar zijn....

Echter... sindsdien is het wel ákelig stil geworden rondom deze speler. Komt de NSZ-GP9 nog naar NL?

Alvast bedankt!

Gr.

b.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
bernard038
Ontdekker

Ha PA3eia,

De GP9 is niet (meer) leverbaar :smileysad:, ik zag het een aantal maanden geleden verschillende webwqinkels aangekondigd worden als 'binnenkort leverbaar' en dat werd na enig maanden 'niet meer leverbaar'... Contact gehad met een aantal webwinkels (Coolblue, Salland.eu) en zij gaven aan dat er 'problemen' met de levering was....

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

De GP9 is al een poosje leverbaar in Nederland.

Google: http://www.mediacentershop.nl/product/207798/sony-google-tv-nsz-gp9-qwerty.html

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
bernard038
Ontdekker

Ha PA3eia,

De GP9 is niet (meer) leverbaar :smileysad:, ik zag het een aantal maanden geleden verschillende webwqinkels aangekondigd worden als 'binnenkort leverbaar' en dat werd na enig maanden 'niet meer leverbaar'... Contact gehad met een aantal webwinkels (Coolblue, Salland.eu) en zij gaven aan dat er 'problemen' met de levering was....