annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

NSZ-GS7 wensen/verbeteringen/wijzigingen

profile.country.nl_NL.title
javankr28
Nieuw

NSZ-GS7 wensen/verbeteringen/wijzigingen

Ik gebruik de NSZ-GS7 sinds zijn introductie en gebruik het apparaat veelvuldig. Zoals bekend is er nog niet veel nederlands content, maar middels Chrome is er toch naar UZG te kijken en RTL+ met een app(niet de beste kwaliteit).

BeyondPod gebruik ik veel, met deze RSS app kijk ik o.a naar CNET podcasts en HardwareInfo.

Daarnaast de geweldige Youtube app, ook vinden de kinderen die geweldig!

Verder gebruik ik nog wat simpele spelletjes en maak veelvuldig gebruik van Google Chrome.

En daar zou ik graag nog wat aan aangepast willen hebben:

In- en Uitzoomen doe je door met je vingers een knijpende beweging te maken op het touchpad, maar het zoomen reageert ernstig vertraagd en werkt niet echt optimaal en gebruiksvriendelijk. Ik zou dat graag willen doen middels het dubbelklikken op het sherm(middels het touchpad), net zoals dat op Tablets middels je vingers gebeurd. Dit zou het gebruiksgemak verder verbeteren.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Bedankt voor uw bericht op het forum van Sony.

  Om uw vraag zo snel mogelijk en correct te beantwoorden, heeft een van de experts op het forum uw bericht geëscaleerd aan ons team van de technische ondersteuning. Zij geven de benodigde informatie zo snel mogelijk door aan deze expert.

Een van de experts op het forum laat u zo spoedig mogelijk het antwoord op uw vraag weten.

Met vriendelijke groet,

Het team van Sony

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom als nog,

Uitzending gemist via Chrome gaat toch niet i.v.m. het ontbreken van Silverlight?

De applicatie "Gemist" is niet te downloaden via de Play-store.

De oplossing is om deze applicatie d.m.v. een email te versturen naar de GS7 en dan te installeren.

Wel in Instellingen - Apps - Onbekende bronnen aanvinken.

Deze truc via email is voor de meeste applicatie die niet direct in de playstore zijn te vinden uitvoerbaar.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Over beschikbaarheid Uitzendig Gemist

1. Uitzending Gemist van publieke omroep

- wordt op webpagina aangeboden in NAAR KEUZE Silverlight en Flash.

- Met de Chrome browser op de Google TV kan je in Flash aangeboden content bekijken, op hoge res.

- de Android-App van uitzending gemist werkt NIET op de Google TV

2. RTL Gemist

- wordt op de webpagina ALLEEN aangeboden in Silverlight

- kan NIET op de Chrome browser op de Google TV bekeken worden

- er is wel een Android-APP van RTL-gemist, die werkt op de Google TV. Dat is een app voor mobiele telefoon resolutie - het is niet mogelijk in hoge resolutie RTLgemist te kijken.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

breedBenR heeft natuurlijk zoals altijd weer helemaal gelijk dat de "uitzending gemist" app niet werkt (geen video).

Nog een kleine aanvulling:

3. SBS Gemist

- wordt op de webpagina aangeboden.

Je kan een snelkoppeling van uitzending gemist en SBS gemist op de het startscherm plaatsen.

- ga met Chrome naar de site

- opties

- opslaan

- toevoegen aan startscherm

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!