annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

NSZG S7B geeft na verloop van tijd geen hdmi signaal door

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
TinivdBroek
Bezoeker

NSZG S7B geeft na verloop van tijd geen hdmi signaal door

Hoi allen,

De NSZG S7B zit met HDMI tussen TV (Samsung plasma) en ontvanger (Humax). Werkt allemaal prima en ook als de NSZG S7B uit staat kan ik tv kijken en radio luisteren.

Na enige tijd valt mijn tv en radio signaal weg (op tv) en kan ik op geen enkele manier meer tv kijken. Google tv blijft wel werken, ik kan apps starten, youtube kijken enz enz.. Het HDMI signaal van de ontvanger wordt niet meer doorgegeven aan de tv.

De enige oplossing is de stroom kort van de NSZG S7B halen en weer opstarten en dan werkt het weer als een zonnetje (voor zolang het duurt).

Iemand die ditzelfde probleem heeft? Oplossing?

Een ander probleempje wat misschien op te lossen is; als ik s'morgen mijn Humax ontvanger aanzet krijg ik even geluid (ik gebruik hem ook als radio via opt uit op de NSZG S7B) maar na ongeveer 30 seconden valt het weer uit.

Als ik de TV dan aanzet komt het geluid weer terug en na het uitzetten van de tv blijft het vervolgens prima spelen.

Is er een setting die kan voorkomen dat ik eerst de tv weer aan moet zetten?

Bedankt vast voor het lezen van mijn post!

Tini

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Tini,
 

Welkom op het Sony Forum!

Dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat iedereen hier iets van kan leren. Indien uw vraag niet of onvoldoende beantwoord is of wanneer u een reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.

De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc


Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. 

Met vriendelijke groet,


- Tycho -

Forum Moderator

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Tini,
 

Welkom op het Sony Forum!

Dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat iedereen hier iets van kan leren. Indien uw vraag niet of onvoldoende beantwoord is of wanneer u een reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.

De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc


Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. 

Met vriendelijke groet,


- Tycho -

Forum Moderator

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

dit probleem wordt ook op buitenlandse fora gemeld.

ik denk dat het een kinderziekte is die met een firmware update zou moeten worden opgelost

profile.country.nl_NL.title
TinivdBroek
Bezoeker

Ik had het gelezen, ik hoop dat het snel opgepakt wordt, het is behoorlijk irritant.

Groeten,

Tini

profile.country.nl_NL.title
njoyrider
Bezoeker

Hier hoopt ook iemand op een snelle oplossing, want ik heb hetzelfde probleem als hierboven, alleen dan met een Cisco HD ontvanger.:smileycry:

Moet gemiddeld 1x per dag de boel resetten.......................heel irritant.:smileyangry:

Greetzz Robin