annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Personal 3D viewer HMZ-T1 en 3D gaming (via PS3)

profile.country.nl_NL.title
Bram_76_NL
Bezoeker

Personal 3D viewer HMZ-T1 en 3D gaming (via PS3)

Hallo,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Personal 3D viewer, de HMZ-T1.

3D films doen het prima alleen krijg ik het voor de games (via de Playstation3 slim) maar niet voor elkaar om die in 3D weer te laten geven :slight_frown:

De 3D games die ik heb zijn: Black Ops2, Batman: Arkham City, Ghost Recon: Future Soldier

Ik heb uiteraard het www al afgespit en verschillende opties geprobeerd maar helaas tot nog toe zonder resultaat.

Ik hoop dan ook dat iemand hier mij op weg kan helpen

In ieder geval alvast bedankt!

Message was edited by: Bram_76_NL

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
Bram_76_NL
Bezoeker

Kleine aanvulling:

De automatische detectie voor beeldscherminstellingen op PS3 geeft ondersteuning aan voor 568(?)i, 720i, 720p, 1080i, 1080p en al deze maten in 3D aan en een beelschermformaat van 72 inch.

Helaas kan je op de PS3 niet handmatig 3D resoluties aan- of uitzetten anders zou ik, om te proberen, alleen 720P/3D aan kunnen laten maar dat kan dus niet.

Bij het opstarten van Avatar 3D geeft de autodetectie van de bril wel de melding "3D detected" aan en speelt de bril deze film ook prima in 3D af.

Bij het opstarten van een game in 3D krijg ik wel eerst de melding dat ik een 3D scherm zou hebben met de waarschuwingen etc. maar daarna krijg ik linksbovenin op het brilscherm kort "No signal" te zien waarna de resolutie 720p linksbovenin het scherm verschijnt. Zou ik hier eigenlijk ook de melding "3D detected" moeten zien??   

Wie kan mij svp helpen want het niet kunnen spelen van games in 3D vind ik toch echt wel heel jammer.

Thx!