annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Radiofunctie bij home cinema sets?

Bahamontes
Ontdekker

Radiofunctie bij home cinema sets?

k ben op zoek naar een home cinema met alles erop en eraan, dus één van deze opties https://www.sony.nl/electronics/thuisbioscoop/t/alles-in-een-thuisbioscoopsystemen. Nou las ik ergens dat in elk geval bij de BDV-E2100 de radio via een nogal storingsgevoelige antenne gaat. Ik wil wel een radio die ik kan gebruiken zonder dat ik de tv hoef aan te zetten en met minimaal kabelkwaliteit via coax. Nou weet ik niet of dat überhaupt nog geleverd wordt, maar graag hoor ik of iemand meer weet over de verschillende radiofuncties bij de home cinema sets, of bv de BDV-E4100 dit niet via een antenne gaat?

 

Alvast hartelijk dank!

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Er is een speciaal topic waar de gebruikers tevreden over zijn voor dit probleem met de antenne ingang.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Bahamontes
Ontdekker

Hmm, bedankt voor het doorverwijzen! Zoiets zal best aardig werken, maar dat is niet de gewenste oplossing. Bij een home cinema set van paar honderd euro wil ik op z'n minst wel een normale radio-aansluiting, dus ik zal blijkbaar door moeten zoeken naar wat anders.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Snap het niet helemaal, eerst stel je een vraag over wat je gelezen heb op internet over de antenne aansluiting. Je krijg een oplossing. Nu bevalt de antenne aansluiting je niet, terwijl het volgens mede Community leden tevreden zijn over de werking ervan.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Bahamontes
Ontdekker

Ik wil wel minimaal een coax-aansluiting en geen fm-antenne. Ook niet als je die antennekabel dan zelf wel met wat technische foefjes kunt omtoveren tot een soort coax aansluiting, dus zoek ik verder (waarschijnlijk ander merk) waarbij er nog wel een standaard coax-aansluiting is.