annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SMP-n200 ondertiteling

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
wrickspam
Bezoeker

SMP-n200 ondertiteling

Ik heb deze mediaplayer onlangs aangeschaft op een aanbiedingsite

ik krijg het streamen van video files met ondertiteling niet voor elkaar

op de doos staat avchd support

als ik een avchd video afspeel met daarin ondertitels, de video speelt maar via geen mogelijkheid kan ik de subtitles aankrijgen!

mkv met ingebouwde subs, de video speelt maar via geen mogelijkheid kan ik de subtitles aankrijgen!

avi met losse srt subs, de video speelt maar via geen mogelijkheid kan ik de subtitles aankrijgen!

Ik had dit apparaat gekocht voor de avchd support maar zoals het nu lijkt is het gewoon een volledig waardeloos apparaat (ja misschien in engeland en de states waar ze geen subs gebruiken)

HEEFT IEMAND HET VOOR ELKAAR GEKREGEN VIDEO AF TE SPELEN MET ONDERTITELS ?

wat ik heb geprobeerd, Serviio - PS 3 Media server - TVersity

ik heb nog niet geprobeerd af te spelen van usb dit schijnt wel te werken maar daarvoor koop ik geen media speler met een wireless verbinding...

Op de doos staat ook " PC CONNECT " erg groot aangegeven, wat moet ik hier onder verstaan hoe maak ik volgens jullie verbinding met mijn pc MET ONDERTITELS

is dit gewoon een volledig nutteloos apparaat voor de nederlandse markt ?

ALSJEBLIEFT iemand van SONY SUPPORT HELP heb ik nou een grote miskoop gedaan :s

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
wrickspam
Bezoeker

Ik heb contact gehad met de SONY helpdesk

hier werd mij verteld dat het NIET MOGELIJK is om video met ondertitels af te spelen

enkel alleen van de sony online internet tvdienst

ALS JE ER AAN DENKT DIT APPARAAT AAN TE SCHAFFEN DOE HET DAN NIET!

Het AVCHD logo staat voor de sier op de doos en kennelijk heeft sony niet betaald voor de volledige licentie aangezien er dan gewoon ondertitel support zou moeten zijn in ieder geval voor de AVCHD functionaliteit

SMP-N200 faal apparaat, SMP-N200 srt werkt niet, SMP-N200 miskoop, SMP-N200 1dayfly

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste wrickspam

Welkom op het Sony Forum!

Dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat iedereen hier iets van kan leren. Indien u vindt dat uw vraag onvoldoende beantwoord is of wanneer u een reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.

De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

- Tycho -
Forum Moderator

profile.country.nl_NL.title
wrickspam
Bezoeker

Ik heb contact gehad met de SONY helpdesk

hier werd mij verteld dat het NIET MOGELIJK is om video met ondertitels af te spelen

enkel alleen van de sony online internet tvdienst

ALS JE ER AAN DENKT DIT APPARAAT AAN TE SCHAFFEN DOE HET DAN NIET!

Het AVCHD logo staat voor de sier op de doos en kennelijk heeft sony niet betaald voor de volledige licentie aangezien er dan gewoon ondertitel support zou moeten zijn in ieder geval voor de AVCHD functionaliteit

SMP-N200 faal apparaat, SMP-N200 srt werkt niet, SMP-N200 miskoop, SMP-N200 1dayfly