annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony bdv-nf620 home cinema set via wifi met philips tv verbinden

profile.country.nl_NL.title
goffi003
Bezoeker

Sony bdv-nf620 home cinema set via wifi met philips tv verbinden

Hallo,

ik heb me een Sony bdv-nf620 home cinema set aangeschaft en het lukt me maar niet om deze wifi ready te krijgen terwijl de home cinema set dat eigenlijk wel is.

wat is er aan de hand:

ik heb een Sony bdv-nf620 home cinema set en een philips 37-pfl5405H/12 televisie.

Ik wil ervoor zorgen dat ik via mijn Sony bdv-nf620 home cinema set op de tv de wifi kan gebruiken.

Maar steeds als ik het netwerk wil installeren (ik heb thuis een wifi netwerk) krijg ik steeds te zien dat me dat niet lukt.

De verbinding tussen tv en cinema set verloopt via hdmi en dat werkt op zich prima, ik krijg alleen niet het wifi netwerk te zien.

Nu heb ik gelezen dat je een sony USB dongle type UWABR100 kunt aanschaffen en dat dan alles opgelost zou moeten zijn.

Maar in welk apparaat steek ik deze dongle? de home cinema set of de tv?

Ik ben namelijk bang dat als ik de dongle in de tv moet steken het niet gaat werken omdat deze van philips.

Kort samengevat: HELP!!

Alvast bedankt voor jullie reacties....

Met vriendelijke groet,

Rico

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Zou niet zomaar de dongle gaan kopen, de kans is groot dat je tegen hetzelfde probleem aanloopt en dan ben je wel weer een hoop geld kwijt. Het probleem zit waarschijnlijk in je router. Is de Home cinema set wel zichtbaar in je thuisnetwerk, bv via je PC? Krijgt de BDV wel een IP adres van je router? Instellingen firewall? Kortom, het is lastig zo op afstand te helpen, er zijn wel wat zaken die je even na moet lopen voordat je weet waar het probleem zit. Kijk eens verder op dit forum en bij de Bravia TV's, daar worden deze zaken regelmatig behandeld.

Message was edited by: roben008

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

De Sony bdv-NF620 home cinema set heeft geen DNLA server aanboord, m.a.w. de NF620 zal niet gezien worden door het toestel.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
grluder
Bezoeker

hallo wil dr even op reageren

we hebben gister ook zo eentje gekocht

de wifi moet je een code invullen wat je onder je router hebt staan

de letters groot en klein als het goed is

de progamma weer by langs gaan dongel is echt niet nodig

tenzij je op je wifi niet veel apparatuur kan aan sluiten we hebben dr 5 op die van ziggo kastje draadloos

blijft even zoeken maar dat komt wel goed hadden wij net zo

succes dr mee

groetjes grluder

Message was edited by: -Tycho-

Persoonlijke informatie verwijderd