annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony dvd speler

profile.country.NL.title
WvdGalien
Ontdekker

Sony dvd speler

Hallo allemaal. Ik heb sinds kort de Sony DVP-SR760H aangeschaft omdat die ook MP4 zou afspelen evenals vele andere video formaten, nou vergeet het maar. Ik heb een concert van The Eagles gedownload als MP4 maar is niet af te spelen in mijn nieuwe speler. Kan iemand mij vertellen waarom niet, zo heb ik er nog niks aan.

 

Mvg Wim

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

En waar heeft u deze gedownload ? En hoe probeert u deze af te spellen vanaf een DVD of anders? 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
WvdGalien
Ontdekker

Hallo. Gedownload van youtube, eerst op een dvd gebrand met 3 verschillende brandprogramma's, niet dus niks afspelen, speler geeft aan dat hij die MP4 niet kan afspelen, toen op een usb stick gezet en toen via de speler geprobeerd af te spelen, weer noppes. Ook dan geeft de speler aan dat hij deze video niet kan afspelen. De speler is aangesloten op een Sony Multi Channel Reciever STR-KG700 via een hdmi kabel.  En het vreemde is dat de tv (samsung) wel de usb stick  met de mp4 afspeelt. Ik heb zelfs BeeGees Mp4 erop staan en die spelen via de usb stick wel op de tv af maar niet via de speler, en dat wil ik graag omdat dan het geluid via de boxen gaat en niet via de tv luidspreker.

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Helaas kunnen we u hiermee niet verder helpen. Youtube heeft in haar voorwaarden staan dat downloaden van content niet toegestaan is. 

https://www.youtube.com/static?gl=NL&template=terms

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
WvdGalien
Ontdekker

Het niet afspelen heeft toch niks met youtube te maken, man man. Ik vraag gewoon waarom er geen mp4 worden afgespeeld via deze speler , en via google heb ik al gezien en gelezen dat dat veel meer voorkomt bij deze speler. er zijn zelfs al mensen geweest die deze spelers hebben geretourneerd, en ik denk daar nu ook hard over om dat te doen. Bij een kennis totaal geen problemen om de MP4 af te spelen via die dvd/blueray speler(samsung bleek )

 

Gr Wim

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Kunt u vervelend vinden of kinderachtig, maar helaas kunnen we u niet ondersteunen met waarom content niet afspeelt die u gedownload heeft van Youtube.  

 

Als het gaat om eigen gemaakte content en of die rechtmatig verkregen is. Daar kan men ondersteuning op bieden. Helaas niet op waarom uw Youtube MP4 niet afspeelt. Gaat het ook om eigen content. Dan kunnen community leden ondersteunen. 😉

 

Edit:

Ondanks dat MP4 ondersteund word- MP4 is simpel gezegd een container. In MP4 container zit de audio en video codecs En ook de misc data. De ene MP4 is de andere niet. Dus in deze was het ook de vraag “wat speelt u af” Gaat het om eigen content hoe heeft u deze omgezet. Helaas is het verkregen MP4 bestand niet legaal. En daar houdt ondersteuning helaas dan ook op. 

 

Understanding codecs and containers

 

What is MP4 and How It Works

https://www.aimersoft.com/convert-mp4/what-is-mp4.html

 

MP4 omzetten naar DVD format

https://nl.wikihow.com/Een-mp4%E2%80%90bestand-op-een-dvd-branden

 

 

 

 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
WvdGalien
Ontdekker

Goedenmiddag

Kijk nu begrijp ik het beter, dank U. Ik heb iemand bereid gevonden die even een MP4 van een bestaand eigen item gaat maken( een gekochte cd met muziek ) en stuurt mij die op om te kijken of ik die wel kan afspelen via een usb stick of cd/dvd. Zo gauw ik dat binnen heb en het speelt nog niet af neem ik weer contact op met jullie.